Jaså är det så...



Det är visst vår på gång, läste jag någonstans. Varför är jag då inte energisk & glad som en lärka? Jaså är inte livet så enkelt, känner mig mest trött &  sliten.
Tror jag skulle behöva göra något riktigt roligt, som någon flummig tyckare uttryckte det, "tanka energi".

I dag ska jag snölpulsa till fågeltornet, får ta med mig fika, för det tar nog en stund. Vem vet, kanske det jag behöver, se alla vackra fåglar & ljuset!

Hundarna mår bara bra i alla fall! De är alltid lika glada vad jag än hittar på, om jag ser bister & arg ut eller är trött som en gammal gumma. Tur att man har dem!!

The life on kennel Roxanne

Kommentarer
Postat av: Lisa

Men visst känns det som om livet börjar återvända???Längtar tills snön försvinner så det blir lättare att ta sig till skogen. Nu slinter benen som de vill och jobbigt är det. Men vi är friska och kan gå så de är väl bara att "gilla läget". Har ju inte hört att våren aldrig kommit,hehe. Ska slinta lite nu jag och dogsen//Lisa, GullVera o FixarFreja

2010-03-24 @ 10:32:44
Postat av: Marie

Nu ska vi ju ut o ha lite skoj i helgen..hoppas vi tankar lite då..och vilken härlig bild..det är verkligen du o dina hundar..du är så underbar med dom..och du är ju inteså tokig du heller

Kraaaaam

2010-03-24 @ 11:58:30
URL: http://vanillacreame.se
Postat av: Lasse O

Vintern har varit låång o tung, inte konstigt att du e trött,det vänder!Fin o kul bild!

Va rädd om dej nu o kram

Lasse

2010-03-24 @ 22:21:15
Postat av: Karin

Hejsan Sus!



Fina bilder som vanligt=)..



Kramar fran oss i Thailand

Karin, Lina & Kajsa

2010-03-26 @ 02:31:08
Postat av: Annika T

Så fina de ser ut valparna - och skönt att höra att du stiliga människa - ändå känner det precis som jag. Tänkte passa på att "tanka" ljus och fågeljkvitter nu i helgen - och så fick jag jätteont i halsen... Men - vi kommer igen - precis som våren - eller hur??

2010-03-26 @ 13:17:13
URL: http://hem.fyristorg.com/mademyway
Postat av: agneta

Hej Susanne.

Tips på musik: "Here comes the sun" (eller vad den nu heter) med Beatles. Garanterat positiv effekt!

Kram,

Agneta (med mysige Mysak)

2010-03-26 @ 19:26:09
Postat av: Eva

Riktigt "Roxanneig" bild ;) Vi åker till Jämtland på fredag. Det ska bli riktigt skönt! Brorsan får gå ut där hoppas jag. Det blir tre hundar och jag i pulkan-gamla Clary, unga Jenny och lata Mina.Riktigt trång och mysigt.Ha en underbar påsk!

2010-03-30 @ 08:19:38
Postat av: Susanne

Så roligt att läsa era kommentarer!! Så sant Agneta, musik kan verkligen göra en glad!

Annika, vi är nog ganska många som känner så här då & då. Ha det bra i Jämtland Eva!! & hoppas Brorsan får gå ut! Hälsning till Thailand & er oxå Karin!

Sus

2010-03-30 @ 10:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0