Bodybuilding


Helgen över. Vackert väder & långa hundprommenader. Firade älsta sonen i går, 20-åringen.

I dag är det grått & måndag, thats life.


Letar & söker "vanliga" jobb. För lite jobb både i firman & på nätterna (ordinarie personal åter från semestrar) Alla förslag mottages tacksamt!

Hundarna mår bara bra, har en väl fungerande flock här. Dvs de sex hundar jag har funkar väldigt bra ihop, det är lugnt & inget skällande. Kan tom lämna dem ute på gården om jag skall till affären osv.

Kikar på bilar, ev blir det en V70, förr förra modellen, årsmodell 01, den som är kantig (Här har man inga moderna fordon inte;-). En diesel som gått långt men där motor & växellåda är bytt. Är det nån som har ett lastgaller & grindar som passar, hojta till om ni vill sälja dem!


Susanne


Har börjar med bodybuilding...


Annars är det så här jag är ser ut idag...



Kommentarer
Postat av: Lasse O

Vad har hänt?har du blivit förvandlad till Jokern i Batman:)Tror inte det va?!!?

Lasse

2009-09-07 @ 11:47:39
Postat av: Agneta

Den där magen tycker jag är jättefin!!!

Agneta

2009-09-07 @ 13:34:25
Postat av: Eva

Du klappar ju händerna i alla fall, det är positivt. Det verkar som att Jenny har börjat bygga en sådan mage nu ;-)

2009-09-08 @ 05:45:07
Postat av: Susanne

Du kan se det positiva du Eva! Jodå en rund mage är gulligt Agneta, men bara inte på mig;-)

Susanne

2009-09-11 @ 08:39:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0