Värmedyna


Snö & ännu mer snö från himlen, men som tur är så smälter det undan för undan. Jag längtar efter våren nu.


Är ganska frusen av mig, tur att man har sina fina små katter som fungerar som levande värmedynor. Dvs gärna placerar sig på ens mage eller bröst under filten, mysigt spinnande.

Har inte haft så mycket att skriva om på ett tag, rart att ni är några (såg jag i kommentarerna) som saknat mina rader.

Idag har Polly (Roxanne Flower Power) & jag varit till Ture (CH Trewater Overture) med matte Annika utanför Knivsta, för att få några barn gjorda ;-) Men det var lite för tidigt, Pollan hoppade förskräckt undan & undrade vad "gubben" pysslade med  (Första gången för henne).
Vi försöker på lördagmorgon, då går det säkert bra.

Susanne

Bea & Mini



Kommentarer
Postat av: Pia

Nämen så roligt attdu skrivit,äntligen!!Spänande med Polly o Ture!

Pia

2009-03-05 @ 18:35:30
Postat av: Lasse O

Vad trevligt med livslevande värmespridare! Du ska ha en riktigt fin helg Susanne!!

//Lasse

2009-03-06 @ 07:59:27
Postat av: Eva

Njuter av bilden på lilla Rosi.Hon vimsade ju bort sig sist vi tog en prommis också.

2009-03-06 @ 18:44:45
Postat av: Lisa&Vera

Va kul med "små" Turebarn. Hoppas det går finfint idag. Vera löper inte,suck. Pälsen sitter fast oxå så det lär väl inte bli än.Hare bra i Finland//Lisa &GullVera

2009-03-07 @ 07:56:12
Postat av: Susanne

Ja visst är gamla Rosa söt i sin lilla värd/virrighet Eva!

Helgen varit bra, hoppas er oxå!

Det är ju så Lisa, de löper när de löper, inget att göra åt ; -)

Susanne

2009-03-09 @ 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0