Smälter


Intensiv vecka, nu har jag ännu ett jobb, det senaste på nattetid. It/layout/web/utbildning, jobbargubbe, & äldreomsorg, tur att man är mångsidig i dessa tider.
Så behöver ni någon med en eller fler ovan nämda färdigheter, vänd er med förtroende till företaget "allt mellan himmel & jord"  ;- )

I morgon skall vargMary ställas ut i Enköpings ridhus, Vinthundsklubben.
Samma dag hon & hennes bror Maxim fyller 2 år. Hoppas hon vinner, får man skriva så?!
Fast jag bryter inte ihop om hon inte gör det heller.

Nu smälter det som bara den ute, ska strax gå ut & ta reda på det som nu kommer fram här & var, tror ni hajjar vad jag menar.

Igår köpte jag en Påsklilja, det går åt rätt håll nu.
 
Hörde denna på radion nyss, Ta mig till havet med Peter Lundblad.  Man riktigt känner sommaren när man hör den. http://www.youtube.com/watch?v=Tu1OpV2sfGc

Återkommer med rapport & lite bilder från utställningen.

Ha en trevlig helg.

Susanne

Så här såg Mary ut vid 5 v ålder

Kommentarer
Postat av: Lasse O

Hoppas det går bra imorgon,lycka till!!! Jobbar du på nätterna också,när hinner du sova med alla dom där jobben?Du måste vara rädd om dig Susanne.

Väldigt fin bild!

//Lasse

2009-03-14 @ 14:39:07
Postat av: Pia

Påskliljor är fina!Hopas ni vinner!!vad söt mary e på bilden!Mycke jobb ere,tat lungt så duorkar...

Pia

2009-03-14 @ 15:22:17
Postat av: Anonym

Ja,visst är det härligt att det äntligen går åt rätt håll!Man längtar så nu till våren..



Då håller vi tummarna för att hon vinner,men det gör det säket :)

Ha en fortsatt trevlig helg!

Iréne

2009-03-14 @ 16:42:09
Postat av: Monica W

Visst vill vi ha våååår !! oj vad du har många jobb nu, ta det lugnt bara !!



Lycka till nu med snygga Mary i morogn vi håller tummar & tassar för Er !!



I morgon får jag hit en Albinvalp och deras jättetrevliga ägare från Åkersberga. Ska trimma inför en inoff utställningen i Sollentuns den 28/3 som pappsen Albin och hans dotter Nelie ska vara med på. Jag ska få ställa henne "farmor" Monica är såå lycklig hihhi !!



Ha en fortsatt trevlig kväll och helg !!



Kraaaam

Monica

2009-03-14 @ 22:28:09
URL: http://www.goldenfavourites.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0