Vacker dag


Mary har nog blivit kall om baken. Klart att den är mer känslig vid löp. Därför ligger hon framför brasan i köket & vilar.

Vacker dag idag! 14 minus i morse, varmare under dagen. Solen har skinit & jag har varit ute med hundarna i flera timmar. På em tog jag med mig kvällstidningen & satt mig på en sten i solen, mysigt!
Vi människor behöver visst ljuset, djuren med, kissarna här hemma ligger i solens strålar innomhus.

Susanne

Det är ingen älgkalv, bara Maxim på isen nedanför mig!








Kommentarer
Postat av: Monica W

Underbara soliga bilder !! Trodde visst ett tag att det var Hälge på bilden på isängen, hihihi !! Visst behöver vi sol, ljus och värme, iallafall soligt och ljuset har vi fått av idag. Så härligt !!! Vi har hunnit med kalas här för Daniel ännu en dag, många dagar blir det.



Kraaam

Monica, Famij, Rex & Albin

2009-01-17 @ 22:59:04
URL: http://www.goldenfavourites.se
Postat av: Lisa

Baken ska man va rädd om har jag lärt mig. Kanske skulle sätta på henne mammelucker,hihi.Ja solen är underbar o gör gott.Hopp om en vår,längtar dit.Kram//lisa

2009-01-17 @ 23:01:22
Postat av: Annette

Hej sus.

Härligt med fina kalla dagar när solen skiner.

Bättre det än när det ät någon snö ute och solen skiner.



Ha det gott

Annette

2009-01-19 @ 09:28:00
URL: http://www.annettesmassage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0