Torsdag 29/1


Herregud vad jag längtar efter lite sol nu. Tar en trisslott ibland & skulle jag så där av en händelse vinna så tar jag med mig grabbarna & åker till Thailand :-) Erik & Hugo i alla fall, Martin åker iväg & "backpackar" i Asien på söndag & fyra-fem månade framåt, så han ser nog sol ändå! Vad vore livet utan drömmar & fantasier! Stendött förmodar jag.

Nu är Cissi hemma hos mig & tanken är att hon skall träffa sin "kille"  Gibson (Ch Rossmix Braveheart) i helgen, håll tummarna för att parningen går bra.

I dag har jag varit rökfri i en vecka, ena dagen går toppen, andra botten ;-) Tack för peptalk, erfarenhetsgivning & all uppmuntran! Jag luktar gott nu för tiden & kan andas riktigt bra, inte så dumt!

Har fått Reikki idag, häftig upplevelse! Det är en sorts healing, har jag lärt mig. Jag kände stark värme & hur det liksom pirrade under där Carina (som utförde behandlingen) höll sina händer. Så nu har jag fått massor av "force" & energier! Hon kände att det blev extra varmt då hon behandlade min skalle = där behövde jag visst väldigt mycket healing. Förvånar mig inte ett dugg, för min hjärna går alldeles för ofta på högvarv.

Glöm ej bort att kika in på hemsidan (tyvärr dåligt uppdaterad senaste månaderna, ändrar på det endera dagen), gästboken & i det fina fotogalleriet ibland! Galleriet är proppfullt med fina Goldens med anknytning till kennel Roxanne, & en & annan Irländsk Varghund oxå.

"May the force be with you"  gott folk! (citat ur Star Wars)

Susanne

Fina vargar! Dem ska vi vara rädda om
.

Kommentarer
Postat av: Pia

Kennel Roxannes blogg handlar om allt,då menar jag ALLT. Det är det som gör den så BRA,KUL,INTRESANT mm!!!Förstår nästan att din hjärna är uppvarvad för annars skulle du inte kunna skriva om allt mellan backen o himlen :)

Ha kraften du med!

Pia

2009-01-29 @ 16:57:58
Postat av: Lasse O

Har också fått healing många gånger, det fungerar faktiskt. Har blivit av med bland annat migrän. Ha en bra helg!

//Lasse

2009-01-30 @ 12:31:04
Postat av: Lisa

Bli av med migrän genom healing vore nått. Jag kör åderlåtning(lämnar blod) funkar bra. Men att slippa helt vore underbart.Måste prova. Ha en bra helg med massor av goda(vår) dofter//Lisa

2009-01-30 @ 12:50:41
Postat av: irene

Grattis till en veckas uppehåll från rökningen,vad duktig du är!Stå på dig!'Du klarar det..

Lycka till med parningen!

Ja vem vill inte ha sol och vår nu..

Ska kika in under kvällen och se dina nya bilder..

MVH

Iréne

2009-01-30 @ 15:21:14
Postat av: Anonym

Skulle du vilja ha dessa "fina vargar" nära dig och alla dina hundar och barn???????????

2009-01-30 @ 21:17:23
Postat av: Eva

Jag går till Torsten regelbundet. Han knådar bort mina muskelknutar. Det är inte skönt men det känns bra efteråt.

Bra gjort med rökningen! Heja, heja!

2009-01-31 @ 11:16:32
Postat av: Pamela

Kul att du klarat av en vecka med rökningen, vet hur svårt det är. Lycka till med parningen, håller en tunna skit på dig, det kommer att gå strålande. Kramis Pamela

2009-01-31 @ 18:14:16
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Gunela

Hej!

Härligt med en till som blir rökfri - jag, storrökaren, har nu klarat 3 månader!! Du klarar det också - men akta dig för nikotinet - ta Champix!

Sitter och letar hanhundar, lever Man on the moon? Det är så himla svårt!

Kram

2009-01-31 @ 18:57:17
URL: http://hemsida.net/kolbacken
Postat av: Susanne

Tack för era roliga & inspirerande kommentarer!

Susanne

2009-02-01 @ 15:20:03
Postat av: Malin

Hallo!

Håller med dig angående vargarna!! är så himla fina, vi ska vara glada att vi har några vargar kvar i Sverige, ta vara på de få vi har kvar:)

De förkännar ju att finnas på denna jord lika mycket som vi, om inte mer ibland kan jag tänka.



Finns många riktigt underbara arter som tyvärr inte finns kvar längre på grund av "oss". undra om isbjörnen är på tur? vart tar världen vägen undrar man ibland.

Hoppas vi ses snart Susanne!

kramar malin



2009-02-01 @ 16:19:04
URL: http://noblestars.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0