Strul...


Det är kallt idag, jag fryser & hundarna hoppar på tre ben. Huset iskallt i morse, en fas ute i stora proppskåpet & en propp i hundhuset hade gått. Men nu så, det fixat, vattenpumpen omstartad & en brasa brinner i köket.

Min mobil utslagen i drygt ett dygn nu, driftstörning i mellansverige står det på 3 hemsida. Irriterande då jag väntar flera viktiga jobbsamtal, dessutom vill jag vara anträffbar för mina ungar, både för Marre i Moskva & för lillebrorsan Hugo, då han kommer hem från skolan & jag är ute på jobb.

Ring hem om ni vill nåt. 

Kl 11.30, mobilen funkar igen, bra!

Susanne


Kommentarer
Postat av: Pia

Det låter lite som Raskens Ida:) Ä skoiar bara...

Stark tjej reder sig självt,vist var det så:)

Pia

2009-02-03 @ 10:55:07
Postat av: Eva

Skumt idag med tre. Min telefon funkade men flera på jobbet hade problem och Roger i Uppsala.

På torsdag åker brorsan och jag till Örbyhus. Då är det dags för honom att mista den lilla manlighet han har+ stämplas i örat. Han är helt underbar, en äkta Roxanneuppfödning! Kramar från oss!

2009-02-03 @ 19:20:06
Postat av: Hanna och dogsen

Hejsan!



Såg att du är reserv domare till Åbo Open show...

Hur i hela tusan skall jag nu då kunna veta om du kommer dit eller inte...



Hur har ni det?

Själv sitter jag och väntar på att Jessanna och Jessica skallkomma hem från en veckas semester i Egypten...



Ha det så bra och en stor kram till er alla!!!



2009-02-03 @ 23:05:13
URL: http://ohaana.blogg.se/index.html
Postat av: Pamela

Du är härlig du Sus visst är det så att vi tjejer/kvinnor kan, en hel del faktiskt.

2009-02-04 @ 14:37:09
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Susanne

Raskens Ida, nja kanske inte riktigt, hon skrek ju så förbaskat (Raaasken), vill jag minnas ;-) Fast det är ju klart att ibland funderar man ju varför man väljer att bo & ha sitt liv på det här viset, i stort jäkla hus som ska underhållas, värmas upp osv. Livet i en hyrestrea är nog betydligt lättare, men samtidigt hur lätt är det med 5 hundar & 3 katter, dessutom skulle jag nog få spader av klaustrofobi...



Lycka till med klippandet av Brorsans mandom i morgon, Eva! Ja just det, en Roxanne katt, har inte tänkt så förut!



Stämmer bra det Hanna, reservdomaren är jag. Enligt arrangörerna så brukar det bli mkt hundar anmälda, så jag skulle visst räkna med att det blir Åbo resa

för min del.



Självklart kan flickor/tjejer/kvinnor precis allt!!



Susanne

2009-02-04 @ 22:17:19
Postat av: Karin

Vår Totte, också en helt underbar roxanneuppfödning, förövrigt bror till Evas Brorsan! Han ska få växa i sin höga kropp och långa ben innan "nötterna" skall tas bort (har jag tänkt!!). Hoppas att alla i familjen står ut med pubertetsbarnet ett tag till ; )..

Kram

Karin

2009-02-04 @ 22:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0