Lifestyle á la katt

Mycket väder nu, kan liksom ej låta bli att skriva om det, det är väl riktigt svenskt ; -)
Hamnade i värsta hagelskuren i kombination med underkylt regn, snorhalt & becksvart på väg hem från Uppsala nu i kväll, oj oj oj.

Är väl just det att jag bor på riktiga vishan, & här missar man inte att det är flera meter höga snödrivor, orkanerna viner, slagisen på vägarna etc.
Annat för stadsborna, de kan väl på sin höjd märka av årstiderna, då de får en istapp i skallen....
- Var jag bor?

Hundarna mår bra & är i dessa dagar riktigt leriga & fina, inte bryr de sig mkt om det regnar eller stormar, bra inställning till livet!
Katterna, har tre stycken, Flippan; Bea & Mini, har oxå en skön lifestyle, är det ruggigt så sover man, skiner solen så solar man, är man hungrig så äter man, vill man ha smek så kliver upp i ett knä. Katter lever verkligen här & nu!
Där har jag en del att lära, helt klart!

Susanne

Kommentarer
Postat av: Nisse

Jag har alltid känt ett visst släktskap med katter! Lever här o nu gör jag jämt. Bra Allhelgona helg Susanne!

Kram Nisse

2008-10-31 @ 12:58:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0