Svara på Era inlägg, prenumerera & svamp hos hund...

Hallå där!

Har fått synpunkter på att jag borde svara på Era inlägg, så att det blir lite "drag i debatten"!
Tackar för det, är som sagt inte så vidare van vid detta forum ännu.
From nu så svarar  jag med en ny kommentar (alltså under ert inlägg), då jag anser det befogat.
Så gå nu in & kolla kommentarerna ofta!
Ni vet väl att det går att prenumerera på bloggen?! Jag menar så ni inte missar något spännande ;- )
Klicka på den lilla gula rutan som finns på högra sidan långt ner. Vill ni ha hjälp så maila.

Lite statistik, är glatt överaskad att ni är så många som går in här, skoj!
I medel 25 st besökare per dag, med topscore på 37 st en dag. Sen är det många som kikar in flera gånger varje dag. Räknaren räknar en besökare, endast en gång per dag.

Snart börjar väl fodertillverkarna ringa som attan & vill ha in en annons på bloggen & framför allt sponsra mig med all hundmat ;- )

Man har ju hört talas om folk som lever på detta, att blogga alltså, men risken är nog microskopisk här ;- )
Då ska man nog heta något kännt & gärna deltagit i en såpa, skriva om lite mer "brännande" ämnen, tex sex & åter sex, kläder & glammiga partyn...
Kanske har jag fördomar bara!

Jaja, jag fortsätter skriva om hund & lite mer.

En fråga till Er, är det någon som har tips om bra behandling av svamp hos hund?
En uppfödarekollega med en annan ras hörde av sig & ville ha ideer, då en av hennes uppfödningar hade mkt svamp i såväl öron som tassar & besvärades av rejäl klåda.
Veterinären ville sätta in cortison, som ju tar bort symtomen men inte botar svampen.
Så har ni några alternativa tips på  behandling, hör av Er!

På återhörande!

Susanne

Kommentarer
Postat av: Lisa

På kennel Doubleuse's sida under hälsoråd. Där finns det lite tips. B.la vinäger att badda med.AE-olja om det är sprickor i huden. Läs det är fler bra tips där.

Godnatt//Lisa

2008-10-23 @ 02:23:45
Postat av: Eva

Såpa låter ju bra. Dom ska ju börja med Robinsson igen. Semester, bantning och reklamintäkter i ett svep. Kul med Totte! Då kan man väl säga att Karin och jag är släkt...eller.

2008-10-23 @ 22:24:41
Postat av: Susanne

Tack Lisa för tips!



Jasså, det var som sjutton, då kanske man skulle söka, till Robinsson alltså. Låter som en fantastisk kombination semester/bantning/reklamintäkter ;-)



Klart ni är släkt, Karin & du!



Susanne

2008-10-24 @ 08:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0