Filmer & Sala

Klockan är halv 9 (på kvällen), men känns som halv 10, inte så konstigt, vintertiden inföll ju idag.

Höst, blåst & regn, skönt att hålla sig inne mestadels.

Försökte få med mig mina söner på nåt kul, men det slutade med att vi blev hemma & bakade i stället, eller rättare sagt jag handlade ingridienser & Martin & Hugo bakade.
Sen kröp vi ner i soffan, åt upp alltihop & kollade två filmer!
Den ena var Hulken, den nya med Edvard Norton, riktigt bra, måste erkänna att jag alltid gillat filmer i den genren, ändå sen barnsben. Med Hulken är det ju så att han under sitt monsterlika yttre, ändå på nåt vis har ett gott hjärta & så är det den omöjliga kärleken & vemodet som finns där, är nog en romatisk fåne som gillar sånt där;-)
Hundarna då vad gjorde de, ett gäng nedanför soffan & några i hundhuset!

Igår var det Goldenklubbens utst i Sala, en gammal tradition vid det här laget, säkert närmare 25 år. Ställde ut en hel hög Roxanne hundar. Inga större segrar direkt, men en skoj dag ändå, främst att träffa en massa gamla bekanta!

Susanne

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0