Nu är det dags!

Litet intro om kennel Roxannes blogg.

Har länge varit rätt skeptiskt mot bloggar, men efter påtryckningar från många håll så ok då, jag testar!

Tanken är att beskriva & berätta om livet med & kring doggarna. Jag är en skrivande person, jag gillar diskussioner & att debattera, därför kommer det säkert handla om både det ena & det andra här. Betyder alltså att jag uppskattar Era tankar & åsikter, mothugg, om de är raka & justa, är inte heller fel!

Jag skriver när jag har tid & något på hjärtat helt enkelt, ibland varje dag, ibland mer sällan.

Den som läser får se!

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Lasse O

Kul! Go for it, skriv och diskutera!

/Lasse O

2008-10-10 @ 12:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0