Körkort!

Martin tog körkort idag. Grattis!!!!
Vilket väder att köra upp i, men det gick ju kanon.
Bor man som vi gör så behöver man verkligen sitt körkort. Åka kommunalt här är i princip omöjligt.
Nu ska vi fira kära Martin ordentligt i kväll!

Musik är viktigt för mig, här kommer en av mina absoluta favoriter att lyssna på för dem som vill!
Pink Floyd  med "Wish you were here"
http://www.youtube.com/watch?v=3DXCHa9BYfE&feature=related

Susanne

Några vinterbilder från idag med hundar & barn



Kommentarer
Postat av: Pia

Ni har mer snö än oss utan tvekan.

Att du gillar sån där gammal musik! För visst är du mycket yngre än mig? Wish you were here är en väldigt fin sång i alla fall.

En nyfiken fråga. Är det någon speciell du saknar?:-)

Sunny mår bara bra.

Pia

2008-11-25 @ 15:23:01
Postat av: Eva

Jättegrattis till Martin! Att fixa det i det här vädret är verkligen bra gjort.

Ja nu börjar du snacka musik!

2008-11-25 @ 15:53:27
Postat av: Lasse och Gordon

Grattis til grabben din, min dotter ringde härom dagen och sa: var har du bilen pappa, jag har tagit körkort!!!



Wish you were here det är verkligen en höjdare!



Jag trodde jag hade gjort mitt, men nu har vi sökt till Hemvärnet och ev bevaknings hund, vi får väl se hur det går om vi klara det, så musiken för oss kanske blir den här:

http://se.youtube.com/watch?v=GXpF2xMlZyQ



2008-11-25 @ 17:41:24
Postat av: Lisa

Grattis Martin till körkortet. Jaaa vilket väder att fixa det i. Men de e bara å åk//Lisa o GullVera

2008-11-25 @ 18:58:09
Postat av: Susanne

Kul med era tankar till Marre. Sa åt honom att kolla morsans blogg så han fick se era rader!

Pink Floyds, Wish you were here, var det tydligen fler som gillade, skoj!

Gammal & gammal, musik alltså.

Har nog alltid lyssnat aktivt, sen tidiga barnsben. på både det ena & det andra.

När denna platta kom ut 1975 så var jag 10 bast & lyssnade för fullt!

Lasse, skoj med din dotter Annikas körkort! Minns henne som punkare då ni köpte Rubi från mig, måste ha varit 95/96 nånstans.

Herre gud åren går...

Ja vad gör man inte för sin kära hund, söker till hemvärnet! Skämt åt sido, att träna & föra fram en bevakningshund är både viktigt & säkert hur kul som helst både för hund & förare.

Susanne

2008-11-25 @ 20:56:32
Postat av: Olle

Bra blog med själ och hjärta! Roligt att läsa dialogen i den.

Man brukar väl säga att genom att titta på sina barn inser man att man åldras. Så är det för mej i alla fall!

Var du tio år 75 så är du inte direkt stenålders nu heller;)

Hälsningar

Olle i S-tuna

som hade Bamse



2008-11-25 @ 21:43:15
Postat av: Lasse och Gordon

Vi hade hört både det ena och det andra om dig som uppfödare, bra saker alltså, men man kunde få gå ifrån dig utan att få köpa hund!!!

Så vi bad Annika att tona ner punkstilen en aning när vi åkte till dig,

kul att få veta att du hade varit lite punk själv!

Pink Floyd är en favvo, Final Cut tex.

Vi skall först gå Bevakningskurs på lite enklare nivå privat nere i Linköping, men hoppas att vi klarar Hemvärnet sen.

2008-11-25 @ 22:11:07
Postat av: Lisa

Till Lasse o Veras brorsa Gordon.

Man måste ha visioner, och det har du med Gordon. Säger bara : kör

Ha d/Lisa o syrran Vera

2008-11-26 @ 07:56:32
Postat av: Monca Wessberg

GRATTIS GRATTIS Martin till körkortet i detta väglag, det kan ju inte bli bättre !! Nu får väl mammsen inte ha bilen eller du kanske köper en egen ? Vi har för några veckor sedan gått handledarkurs för våra tvillinggrabbar Niclas och Fredrik som vilken dag som helst ska ut på vägarna och övningsköra. Ja tänkt vad ären går, en annan är inte en dag över tjugo hihihi !! Minns nästan den dag jag skulle köra upp borta i Märsta och ute vid Arlanda.



Härliga bilder från snöiga Fam.Björkmans ägor !!



Kraaam från iss !!



Monica, Familj, Rex & Albin

2008-11-26 @ 09:10:36
URL: http://www.goldenfavourites.se
Postat av: Eva

Kommentar till Lasse och Gordon. Känner jag Susanne rätt så var det säkert inget minus med punkardotter. Hon tänkte nog: Bra människor som låter dottern prova egna saker, tillåtande och klokt

2008-11-27 @ 19:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0