Bastu & Carole King

Hade jag en bastu så skulle jag sitta där hela kvällen.
Har nog aldrig frusit som idag på utställningen i Jälla, känns som om det tar ett dygn minst att tina upp min arma kropp.
 
Hur det gick? Jodå riktigt bra för alla Roxannehundar!

Snön fortsätter att falla i enorma mängder & nu blåser det rejält, det är häftigt & fint tycker jag!
Hoppas det blir riktig vinter i år, inte bara en massa blask hit & dit.

I morse hörde jag en av mina absoluta favoritlåtar när jag satt i bilen.
You´ve got a friend med Carole King, den är så vacker så ögonen tåras & texten betyder verkligen något.

Tillängnar den mina vänner. Se & hör den här
http://www.youtube.com/watch?v=B_L4epGowZU

Susanne

Hugo har gjort fina snölyktor med värmeljus i kväll, fint eller hur!

Kommentarer
Postat av: Lasse O

Instämmer sången är något alldeles extra. Dina vänner har all anledning att bli glada.

Fin snölyckta!

//Lasse

2008-11-23 @ 22:11:20
Postat av: Lisa

Har du tinat?? Mina fingra var så stela.Då tänkte jag på min mor som var så hela tiden.Usch. Men fint med snö och rena hundar. Kul har de oxå/Lisa&co

2008-11-24 @ 09:41:35
Postat av: Susanne

Jodå, nu har jag tinat upp!

Herregud så mkt snö det kommit, en driva på drygt en meter utanför ytterdörren. Alla bussar inställda här & Hugge kommer ej till plugget. Fast han var inte ett dugg ledsen för det;-)

Nu ska jag ut & snöröja, blir ett fint träningspass på ett par timmar, fint för kärringfläsket!

Visst är det så, hundarna gillar detta & är rena & fina.

Kul Lasse att du med gillar min favvelåt!

Susanne

2008-11-24 @ 10:44:02
Postat av: Malin

Vill bara passa på att tacka för en fantastisk handling av min lilla Arw i Jälla (ännu en blå rosett väntar med spänning på när alla röda börjar ramla in!?). Vilken underbar bild av henne och vargkompis Maxim på framsidan.

Kramar från en nyss hemkommen(väldigt, väldigt trött)NY farare, vet inte hur lyckat det var att åka direkt till jobbet...är helt vimsig både i hjärna och kropp, funderar lite smått på att åka hem och sova...

2008-11-24 @ 13:14:21
Postat av: karin

hallå syrran!

Sitter inne och kikar ut på snöfallet. Mysigt och fint. Synd bara att snöröjningen tar lite tid här ute på landet. Inga fungerande skolbussar ingen öppen vårdcentral för däpta-snoriga mammor;/

Himla fin sång i allafall..

Kram Karin

2008-11-24 @ 18:50:28
Postat av: hugo

devar snykt de jag såm jorde den

2008-12-05 @ 07:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0