Respons


Måste säga att det är så skoj med all Er respons, på det jag skriver.
Det är ju liksom en förutsättning för mitt skrivande, annars hade det varit aningen meningslöst.

Fint hästbesök här idag, värdens raraste & stiligaste Nordsvensk Lillen, tittade förbi på samkvän & knäckebröd! Det är min syrra Karins häst.

Idag åker jag på kryssning tillsammans med min mamma & "plastfarsa" Rune.
Kommer hem igen på måndag. Ska bli jätteskoj!
Har ju hört talas om hur det är på sånna där resor, i alla fall om man ska tro programmet på kanal 5 "kryssningen"  ;-) eller vad det nu heter, har dock aldrig sett det, har inte ens kanalen. Hur som helst vi kommer säkert ha det bra!

Tack till Martin som tar hand om alla hundar & katter hemma!!!

Hundarna mår finfint!

Susanne


Lillen, Karin & Christina (mor min)



Kommentarer
Postat av: Malin

Det här med blogg är ju riktigt roligt!

kul och se och läsa om varandras vardag!

Riktigt fin häst, diggar sista bilden:)

Kramar malin o co.

2008-12-27 @ 15:05:50
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: kajsa

haha. vilken rolig bild på lilen:D/ kajsa

2008-12-27 @ 15:36:26
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack för kaffet och pepperkakor i dag!

Ser att jag har ätit för många pepparkakor i jul....;/

Ha en kul båtresa=)



Kram Karin och Lillen

2008-12-27 @ 16:41:54
Postat av: Eva

Kryssning, låter livsfarligt, men kul! Hälsa mamma och Rune(och Karin förstås)

2008-12-27 @ 19:10:20
Postat av: Eva

Låter kul, men farligt att åka på kryssning. Håll i dig! I morgon har vi hela tjocka släkten här(nästan) Vi blir 21 personer+ några hundar och katter.

Hälsa mamma, Rune och Karin "precislagommångapepparkakor"

2008-12-27 @ 19:14:56
Postat av: Alina

gud va mysiga bilder!! Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-27 @ 19:15:13
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Iréne

Trevligt med sånt fint besök,härligt med hästar..

Ha en trevlig helg!

Iréne

2008-12-27 @ 22:14:54
Postat av: Annette

Hejsan Sus!

Hoppas du haft en fin båt resa med mycket roligt.

Kanske hittat din rätta där..hiih...

Jag har mysderssen på ligger i sängen med datorn. och väntar och på att sonen ska komma från sin pappa till mig.

Då blir det att åka och fika hos en kompis.

Ev besöka pulkabaken... om de inte blir för sent och mörkt.

Ågren för att besikta bilen i morgon.

Ska inte vara några promblem. Men man hoppas att besiktnings gubbarna har haft en fin jul.. fått det dom ville i paketen och är på bra humör ;).



Ha det gott

Annette



2008-12-28 @ 13:07:29
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: kajsa

hej susanne, jag har ju sakt till dej att jag gillar att fota, nu harjag lite bilder på min blogg som jag har fotat, kommentera dom gärna om du vill!

/kajsa

2008-12-28 @ 13:57:37
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Susanne

Ja Lillen är en riktigt stilig & lydig pålle, som kan vacker "tass", eller hov heter det väl!



Livsfarligt eller inte, kryssning alltså. Vi har haft det bra & strosat en dag i Tallin oxå. Käkat god mat, druckit både det ena & det andra, dansat, sjungit kareoke & haft det skoj!

Den rätta, som Annette skrev om såg jag aldrig till ;-)



Kul att du fotar Kajsa, jag kan lära dig Photoshop!



Susanne

2008-12-29 @ 17:08:56
Postat av: Annette

Photoshop är underbart...jätte roligt..

Jag har haft kolage på bloggen för men i morgon blir det fler när jag ska ha återblickar 2008.

Synd att den rätta lös med sin frånvaro på resan;)

kram

Annette

2008-12-30 @ 10:47:55
URL: http://www.annettesmassage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0