Omtanke...

En riktigt kall dag utomhus, brr. Skönt att komma in på kvällen.

Blev så jätteglad igår då jag kom hem på kvällskvisten & fann ett paket & ett fint skrivet kort här hemma. I paketet fanns en Ipod & ett kontantkort att ladda hem musik på!
En som förstått att jag älskar musik hade skickat den fina presenten.
Tack för de fina raderna & för omtanken!!!


Hundarna mår bara bra!

Varsågoda, en mycket vacker sång med Bryan Ferry. Gav bort den en gång faktiskt.
http://www.youtube.com/watch?v=4WVyanm14EI


Susanne

Slagkraftig annons
!

Kommentarer
Postat av: Pamela

Hallå Susanne du är så himla skön, sjuk humor! så himla bra annons åh appropå hundar så mår dom bra jag trodde det skulle vara mer hundsnack? Vem har så varma känslor för dig Susanne, underbart./Pamela

2008-12-04 @ 21:21:01
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Annette

Vilken finpresent värmer värkligen i detta vinter väder...grått och trist även i dag i Gävle.

Men de va skönt att det kommit lite snö i dag som lyser up lite ;)



Ha det gott

Annette

2008-12-04 @ 21:31:30
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Karin (syrran)

Underbart att få en sådan fantastisk julklapp, i förväg=).

Grattis till dig syrran som har så fina vänner..

Go natt & kram!

2008-12-05 @ 01:21:37
Postat av: Susanne

Ja visst är anonnsen sanslöst kul!! Hoppas han fick många svar, den dragspels-spelande finnen med betalningsanmärkningar;-)



Det blir mer hundsnack, jag lovar!



Fin omtanke, verkligen!



Susanne

2008-12-05 @ 07:20:46
Postat av: Pia

Jag gillar också Bryan Ferry, tänk så mycket bra han gjorde med Roxy Music! Den här låten kommer väl från hans Dylanskiva, då han sjöng Dylan låtar? Den "du gav bort" låten till måste ha blivit glad?!

Sjukt kul anons:)

pia

2008-12-05 @ 07:29:43
Postat av: Lasse O

Hejsan! Nu har jag lyssnat på musiken på youtube. Det var en väldigt fin sång! Att få en sån sång från dig måste vara hedrande och inte så lite smickrande:)!!

Trevlig helg!

Lasse O

2008-12-05 @ 10:34:40
Postat av: Lasse och Gordon

Kul med en ny artist, för mig alltså, Bryan Ferry har jag helt missat och att han sjunger Dylan gör det bara bättre, honom skall jag lyssna vidare på.

Musik kan sätta ljus på mörka dagar för att inte tala om bra dagar!!

Ska bli kul att få se din stora gnagare Mary när hon springer vänstervarv.

Lasse B

2008-12-05 @ 18:16:52
Postat av: Susanne

Fredagkväll & jag har just läst de senaste kommentarerna, kul att ni tar er tid & plitar ner era tankar, det är väl just det som gör denna blogg levande!



Plattan heter Dylanesque & kom för ett eller ett par år sedan, hela plattan är fantastisk!

Alltid roligt om man kan bidra med lite nya musikimpulser!



Tror att den som "fick" låten blev glad, fast jag vet inte riktigt...jag hade blivit det i alla fall, för vackrare sång & text finns nästan inte.



Susanne

2008-12-05 @ 19:36:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0