Mamma Mia!


En lugn söndag, har mest pysslat om mina barn & hundar.


På eftermiddagen vandrade jag & hundarna runt i ett par timmar vid Fjällnora, så fint & skönt, en lisa för själen faktiskt!

Har just tittat på filmen Mamma Mia. Vilken härlig film, så varm & full av kärlek & musik!
Tänk att Meryl Streep är så duktig att sjunga oxå, att hon är en fantastisk skådis visste jag ju.
Hon är snart 60-år & är fortfarande så vacker, hela hon har ett ljus kring sig liksom, utstrålning kallas det!
ABBA är en del av min & många andras uppväxt, kan alla texter & melodier utan & innan.
Så många gånger man uppträde som ABBA på roliga timmen, inte jag själv förstås, utan med några kompisar.
Jag var Agneta i höga platåskor!

Här kommer en låt ur filmen, I have a dream. Fin text!
http://www.youtube.com/watch?v=jH29O1FAdEk&feature=related

Susanne


Fjällnora sön 7 dec




Kommentarer
Postat av: Olle

Härliga bilder från din skog.

Mina döttrar och fru gillade också Mamma Mia filmen. Kanske skulle ta och titta på den jag med.

Olle i Sollentuna

2008-12-07 @ 20:52:02
Postat av: Lisa

Hej härliga bilder från F-nora. Visst är det en "lisa" för själen att bara vara nära naturen. Mamma Mia fick jag av sonen. Sen sa han att jag har Sex and the city oxå. Men den tittar väl inte du på,eller? De gjorde mamman, så fick jag den med. Är det inte rart. Vad mycket jag har att vara tacksam över. Nått jag/alla bör tänka på när livet är tungt.

Underbara ,omtänksamma "ungar". Hundarna som bara älskar en hur man än mår och ser ut. Vår härliga natur som är gratis. Sen mina älskade barnbarn. Å inte minst mina underbara hundvänner//Kram Lisa

2008-12-07 @ 23:32:19
Postat av: Pia

Bra med film och bok tipsen här!

Fina bilder från naturen, vatten är alltid härligt att se.

Pia

2008-12-08 @ 07:59:49
Postat av: Pamela

Vilken fin bild på sjön som ligger spegelblank, helt underbart. Vagarn gillar dom att bada också eller är de mer försiktiga, bara en undran från en som ej är hemma med rasen. Kramar Pamela

2008-12-08 @ 11:48:27
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Eva

Hur står det till med din "egen" sjö?

2008-12-09 @ 16:39:53
Postat av: Susanne

Har ej sett Sex and the city, inte heller den serien, har nog inte den kanalen ;-)



Jodå mina Varghundar gillar vatten, dock mest att plaska runt lite granna.



"Min" sjö är faktiskt större än någonsin tidigare. fryser det till nu så har vi värdens största skridskobana!



Susanne

2008-12-10 @ 20:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0