Mer snö & mer sol


Någon fler än jag som kände sig under isen igår? Snön som föll i stora mängder fick mig att vilja gå i idé alternativt  emigrera till varmare breddgrader....
Barnsligt, ja säkert, men det är tyvärr ett faktum att vädret ibland påverkar en. Hur som helst, idag skiner solen igen & snart smälter snön säkert!

I lördags var det fint väder & vår. Vi = Ella, Polly & jag, var på utställning i Högbo/Sandviken. Inga jättesegrar, men fina placeringar för båda & Polly fick CK (Championkvalité) i hård konkurrens.

Valparna blev igår 8 veckor, ikväll kommer veterinären & besiktigar samt vaccinerar dem. Några av dem söker fortfarande goda hem. Just nu ligger de & sover tillsammans med de vuxna hundarna vid mina fötter i köket, oerhört coola & sociala små varelser! Redan vana vid det mesta som förekommer i ett hem.
Kolla in dem på hemsidan under valpar! En tik stannar här, hon kallas Flingan & heter på riktigt Roxanne Snöflinga.


Är ofrivilligt ledig just nu, lite jobb i firman & lite extranätter oxå, flera långtidssjukskrivna åter & det gör att "mina" nätter delvis försvinner, trist. Får väl söka något annat...ingen som söker en kreativ, driftig prick, kunning inom både det ena & det andra?! Ring i såna fall!

Susanne


Roxanne Flower Power "Polly" Foto Monica Wessberg


Roxanne Snöflinga "Flingan" Foto Monica Wessberg



Roxanne Snöflinga "Flingan" Foto Monica Wessberg

Kommentarer
Postat av: Pia

Va roligt att du är tebaks!!

Fina bilder:)Sunny mår bara bra,gamal men pigg!

Pia

2010-03-22 @ 19:39:45
Postat av: Peter

Hej! Saknat dina roliga, intressanta hund o vanliga, betraktelser! Kul att du är åter :)

/Peter

2010-03-22 @ 23:58:40
Postat av: Iréne

Hej igen Susanne1

Kul att prata några ord med dig i Lördags2

Grattis till fint resultat med Polly,fin tjej.

Och som jag sa så kikar jag in här mellanåt och kul att du skriver igen,man känner som sagt igen sig både på det ena och det andra :) men vissa är mer duktig på att få ner det bra!

Fin liten valp du sparat,önskar dig lycka till med henne!

Ha det gott!

iréne

2010-03-23 @ 10:22:41
Postat av: Susanne

Roligt att ni saknat mina nedplitade rader ;-) Nu känns det skoj igen med skrivandet!

Sus

2010-03-30 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0