Minnen


Valparna växer så det knakar, har massor av vågig päls & är helt bedårande!!


Responsen från Er här i denna anspråkslösa blogg, är fantastisk, så roligt att ni tar er tid att läsa & skriva! Nu ligger antal besökare på ca 55 per dag, helt otroligt tycker jag.
Tyvärr lyser de stora hundmatstillverkarnas fantastiska sponsringsavtal, med sin frånvaro ; -)

På söndag är det Goldenutställning i Fjällnora. Ett gäng Roxanne hundar är anmälda.
Ska bli kul & dessutom är platsen så fantastisk fin. Ni som aldrig varit på utställning & är nyfikna på vad det är, kom dit & kika!

Rosa är borta nu, tomt är det. Jag minns henne med så mycket glädje.


Susanne

Rosa 7 feb i år


Rosa hösten 2007


Rosa som 1,5 åring

Kommentarer
Postat av: Pamela o malin

Tänker på er Susanne, Rosa var verkligen helt underbar.

Kul att jag hann lära känna henne litegrann.....

Blir alldeles tårögd....

många kramar Malin o co.

p.s ser fram emot söndag...hoppas verkligen vi ses:)

2009-05-14 @ 18:39:34
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Eva

På bilden från februari syns hennes typiska hållning så väl. Vi sörjer lilla Rosiposi.

2009-05-14 @ 21:55:07
Postat av: Eva

Ps Det går väl att tipsa hundmats-tillverkare :D

2009-05-14 @ 21:57:38
Postat av: Lasse & Gordon

Tänker på dig Susanne, det är inte lätt att förlora någon man tycker om och hundarna har en stor plats i våra hjärtan.

Hoppas vi ses i Fjällnora, skall visa Gordon efter nästan 1 års uppehåll.

2009-05-15 @ 00:13:16
Postat av: Lisa & mamma Vera

Vill bara grattulera Veras ungar idag på 1-års dagen. Tänk vad tiden går. Vi kanske ses i Fjällnora på söndag//Lisa & mamma Vera

2009-05-15 @ 08:07:19
Postat av: Anette och Kelly

Mina tankar går till dig, vi har också sorg efter våran Hugo som vi tog bort i April. Men nu har vi fått hem Kelly som lyser upp tillvaron och lättar upp det för Eliott som har fått en kompis.

Lycka till i Fjällnora i helgen.



Många kramar Anette och Kelly

2009-05-15 @ 09:15:38
Postat av: Linda

Åhh så sorligt...Det skär i hjärtat jag vet hur det känns. Söta Rosa som är i hundhimlen nu med massa kompisar. Hon är lycklig där. Tänker på er! Många tröstkramar!

2009-05-15 @ 09:28:04
URL: http://www.farindas.se
Postat av: Margareta Lindkvist

Hej Susanne! Ja du glädje och sorg hand i hand, både du och jag har gått några vändor nu med våra hundar katter och även våra 2-benta familjemedlemmar. Fina härliga minnen som ligger i vår minnesbank och som man kan plocka fram när som helst. Jag kan känna stor glädje över att ha sett Rosas fantastiska aktion, håret reser sig och ögonen tåras aningen, stor upplevelse även när jag erinrar mig hennes fars likaledes superflashiga stil! Familjehunden såklart som ville stå på trimbordet, bli klappad osv.Det gör mig glad verkligen! Nedanför mina fötter ligger James hennes bror, jag ska titta extra på honom nu när vi går ut, visst har har en aning syskonlikhet, studset i steget, men ingen gick som hon! Kramar till dig och barnen och snart ses vi! Ingen Fjällnora för oss då jobb och studentfest men vi ses! Maggan, Karin och vovvarna!

2009-05-15 @ 13:06:38
Postat av: Lasse O

Nu är du alldeles för blygsam, din blogg är väldigt mångfacetterad & kul!! Instämmer med Eva här ovan, man får tipsa hundmatsproducenter, sen är det klart som korvspad:)

Känner med dig o förstår att du saknar din Rosa. Lycka till på söndag!

//Lasse

2009-05-15 @ 22:20:54
Postat av: Pia

Vad tråkigtmed fina Rosa.

Jag ser fram mot nyakort på valparna!

Pia med Sunny

2009-05-16 @ 09:06:18
Postat av: Farmor An(ni)ka

Hej Susanne!



Jag är hopplös med tekniska saker och därför så glad att jag äntligen kommit på hur jag ska göra för att kunna kommentera.



Vet hur tomt det är att skiljas från en kär gammal hund - och lider med dig, men hoppas att du ändå kan njuta litet av Polly-ungarna. De ser så starka och "riktiga" ut på bilderna. Ser fram emot att få se både dem och dig framöver!







2009-05-17 @ 20:39:58
URL: http://hem.fyristorg.com/mademyway
Postat av: Susanne

Tack för era kloka & fina ord.

Klart att jag glädjs åt småvalparna!!

Susanne

2009-05-19 @ 22:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0