Solen har kommit, verkar det som.


Nyss hemkommen från nattjobb. Pysslat om alla hundar & valpar, pratat med dem & skurat. Roligt med småttingarna, de börjar alltmer bli egna små personligheter & individer. & om jag får skryta lite, de är så himla fina exteriört oxå!

Jossan skall ha valpar när som helst, äter dock med god aptit ännu, så än dröjer det nog en dag eller möjligtvis två.

Vilket underbart väder, varmt & soligt med helt molnfri himmel, känns att man behöver sommar nu, svårt bara att gå & lägga sig...

Susanne

Jossan

Kommentarer
Postat av: Eva

Hej!

Det där kortet känner jag igen, tror att det är från när vi va i Sidensjö, för snart 2 år sen.Ha en fortsatt bra sommar och lycka till med valparna.

/Eva

2009-06-22 @ 12:54:38
URL: http://http:/
Postat av: Iréne

ja,äntligen så verkar det som att sommaren har kommit,och för att stanna hoppas jag.Fin bild på Jossan...

lycka till med kommande valpning!

Iréne

2009-06-22 @ 15:16:49
Postat av: Lisa

Tja, visst är det svårt att krypa ner i sängen när det är så här fint väder. Men men man måste ju om inte åskan ska börja gå,haha.Har hunnit njuta av solen ett tag nu. Kram Lisa

PS: Ska hålla tummarna .DS

2009-06-22 @ 15:35:10
Postat av: eva

jag ska tänka på er och spec Jossan när vi är i London Varma tankar

2009-06-22 @ 21:27:38
Postat av: Lasse O

Det verkar så trevligt det där, "pyssla om hundar o valpar", mycket innehåll hos dej!

Ska bli fint länge nu,min semester har börjat i dag:)

//Lasse

2009-06-22 @ 22:59:02
Postat av: Lisa igen

Många som är inne och kollar om det kommit några valpar. Spänningen är ooolidlig/Kramen Lisa

2009-06-23 @ 21:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0