Kallt



En sällsynt grå & iskall dag, man fyser genom märg & ben. Såna här dar man vill emigrera till ekvatorn, & då gärna med en rar person som vill krama en...

Hemsidan är nu uppdaterad med massor av nya bilder mm.

Tur att "Mia & Klara"  räddade dagen en aning. Gud vad jag gillar deras humor!!
Jag skrattar högt medan Hugo tycker att vissa av deras skämt är så pinsamma, så han gömmer sig bakom en kudde.
Trashmamman Tabita är helt ljuvlig med sitt grova språk & sin dialekt, stringtrosor som sticker fram ovanför jeansen & mitt i allihop ett hjärta av guld. Som då hon fick ågren för att hon satt in en musfälla i sin gamla risiga bil (inte helt olik min risiga bil) & sedan tog bort den & satt dit ett mushjul, mat mm. Underbart!

Godnatt gott folk, tidigt sänggående idag. I morgon är en ny dag, säkert mycket roligare ;-)
Jodå hundarna mår bara finemang!

Susanne

Här ser ni ekvatorn ;-)

Kommentarer
Postat av: Lasse O

Alltid roligt att läsa dina inlägg! Oj då vill du emigrera :)

Man ska vara glad att det är variaton i allt, väder vind,humör m.m För att leva ett liv i jämn monoton lunk kan inte vara så roligt :)

Som du skrev så bra, det blir nog bättre i morgon!

//Lasse

2009-02-08 @ 21:13:17
Postat av: Lasse O

ps. Finns säkert många som skulle vilja krama dej, men du verkar väldigt svårflörtad :) ds.

//Lasse

2009-02-08 @ 21:31:05
Postat av: Pia

Hej Sus!Vist är det så att vädret denna årstid påverkar humöret mycket.Ekvarorn låter varmt som sjutton: )Mina ungar tyker också att Mia o Klara är rätt pinsamma,jag skrattar som du högt.

Pia

2009-02-08 @ 21:39:44
Postat av: Susanne

Ja livet är väl så, hit & dit & fram & tillbaka.

Vacker ute idag, 6 gr kallt, ljust & fint.

Nu ska jag jobba.

Ha en bra vecka!

Susanne

2009-02-09 @ 08:04:45
Postat av: Lotta

Läsvärd och mångfaceterad blogg!

Hälsning

Lotta i Stockholm

2009-02-09 @ 09:03:51
Postat av: Kattis

Instämmer, vem längtar inte efter värme nu! Både vädermässigt och kanske från en människa.

Fina nya bilder på hemsidan.

Kattis

2009-02-09 @ 09:07:41
Postat av: Vera&Lisa

Vera hälsar och tackar för den finfina trimmningen. Hon har charmat en vacker Gullbackens pojke nu i kväll. tack för idag//Vera&Lisa m. fler

2009-02-09 @ 18:28:43
Postat av: Annette

Hejsan

hJuvligt med Mia& Klara.

Jag ruskigt kalat i Gävle och blåser ...is vindar.



Måste surfa in kolla dom nya bilderna på hemsidan ;)



Hoppas allt är bra!

Annette

2009-02-10 @ 16:50:10
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Eva

Förbereder för resa till Egypten. Ingen emigrering direkt(en vecka) men det ska bli härligt! Här i Tierp har vi haft -10 ungefär i flera dagar och ganska mycket snö.

Nu kan det bli vår!

Hundarna mår bra! Dom får en vecka i en förväntansfull barnfamilj när vi är borta.

2009-02-11 @ 06:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0