GOTT NYTT ÅR 2010!


Hej på Er alla! Vad ni är rara & omtänksamma, har fått mail & telefonsamtal med frågor om vart jag tagit vägen, om jag är sjuk osv.
Nejdå, jag lever & har hälsan, men det har varit mycket annat, mest jobb, sjukdomar i familjen & en massa annat, både tråkigt & roligt.
Men hur som helst hundarna mår bara finfint & njuter i fulla drag av vintern & all snö!

Min fina Jossan är rejält rund om magen & runt den 25 jan är det dags för henne, ska bli så roligt!!

Varg Mary löper, ca tre månader för tidigt, vad jag blev förvånad. Det var Maxims stora intresse av sin syrras bakdel som fick mig att inse hur det var ställt där.
Så om allt går som det ska blir det Varghundsvalpar här i början av marsmånad!
Blir det så, ska det bli en sann glädje & en helt ny hundupplevelse! Då ordnar jag guidade turer här för nyfikna, faschinerade Goldenmänniskor ;-)


Med dessa roliga framtidsplaner för min & kennel Roxannes del, så önskar jag Er alla ett riktigt toppen, superbra, kanonår 2010! :-)

Kram till er & hoppas det inte dröjer lika länge tills nästa gång!

Nu ska jag på Nyårsmiddag.

Susanne


Lite bilder från idag













Kommentarer
Postat av: Lisa

Gott Nytt 2010 till dig och familjen. Skönt att Vera fick kines hos dig.(hon fattas mig) Här smäller de stora bomber. Kan tro man är i skyttegraven.Kram,kram//Lisa m make och en liten ensam Freja

2009-12-31 @ 19:44:16
Postat av: Lasse O

Gott nytt till dej Sus!Roligt att du skrivit o fina foton som vanligt!!

Lasse

2010-01-01 @ 09:21:21
Postat av: Karin

Gott nytt år på dig Susanne!

Nytt år nya möjligheter =)...så käckt;)...



Kram Karin

2010-01-01 @ 15:35:13
Postat av: Pamela

Hej Sus o god fortsättning, vad kul att höra om dina planer framöver. Jättefina bilder på dig o vovvarna. kram Pam

2010-01-01 @ 17:22:13
URL: http://www.noblestars.dinstudio.se
Postat av: Pia

Spänande framtids planer!gott nytt år från dalarna!

Pia med Sunny

2010-01-02 @ 09:29:04
Postat av: Annette

Gott nytt år Susanne och familj!

Nytt år nya möjligheter.



Kom i håg. Lev i dag....fånga dagen!



Kram

Annette, Miekel, Anton, Linn vovarna Ludde och Karin

2010-01-02 @ 13:00:26
URL: http://annettesmassage.blogspot.com/
Postat av: Linnea

Hej! Vilka härliga planer du har, synd att man bor så långt bort annars hade jag gärna kommit på guidad vargvalps titt.

/ Linnea

2010-01-02 @ 22:11:32
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Lisa

Halloj, dax för lite uppdatering. Börjar få abstinens//Lisa

2010-01-21 @ 01:18:52
Postat av: Marie

Håller med Lisa...nu sååå har vi ju kommit in några dagar på det nya året..men ni kanske är lite senare så där ute på landet...heheh

Kraaaaaaam

2010-01-21 @ 22:36:20
URL: http://vanillacreame.se
Postat av: Susanne/kennel Roxanne

Jossan fick 7 st fina, starka & välskapta valpar i natt! 4 gossar & 3 tikar. Allt klart vid 7 i morse. Jossan mår bara bra & har haft starka effektiva värkar hela valpningen igenom. Nu har hon & jag sovit några timmar, jag börjar känna mig som folk igen, dock stel med träningsvärk i kroppen, fysiskt ansträngande att vara barnmorska ;-) Tack för alla glada tillrop, frågor, telsamtal, sms, inlägg i gästbok & blogg!

Bilder & mer info kommer strax här i bloggen & under "valpar".

Ha en fin dag!

Susanne

2010-01-24 @ 11:53:52
Postat av: Karin

GRATTIS till valparna och grattis till att det gick så bra =)..



Kram Karin

2010-01-24 @ 12:36:39
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Lisa

Grattis till Jossan o dig. Härligt när det går bra. Sen tar man gärna lite träningsvärk,eller hur.

Kram//Lisa

2010-01-24 @ 16:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0