Totta

Tänk att det varit mörkt hela dagen idag. Som jag skrivt tidigare, bra att man har jyckarna, annars skulle jag inte ta mig ut alls en dag som denna.

Tur att det finns musik i alla fall, det piggar upp!

Hamnade på Irländsk pub i går kväll, där det spelade ett band som lirade en massa bra musik av diverse olika slag. Skoj!

Totta Näslund är en av mina stora favoriter. Så mycket bra han gjorde innan han alltför tidigt gick bort. Här kommer en låt han gjorde i Nationalteatern.  Bara om min älskade väntar. 
En av de finaste låtar jag vet! http://www.youtube.com/watch?v=i7GAqJ-jMK0
Duetterna heter ett av hans senare album, lyssna på den!

Susanne

Apropå julgröt ;-)



Kommentarer
Postat av: karin

Go kväll!

Håller med dig ang. låten med Totta, helt underbar!

Mörkt... va ordet, men för alla som inte vet vänder det den 23Dec = )underbart!

Kram Karin

2008-12-14 @ 23:39:19
Postat av: Pia

Vilken rolig bild:) gillar din humor Susanne!!

Hälsn

Pia

2008-12-15 @ 16:14:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0