Valpkullsträffar på gång & Paul Stanley


VALPTRÄFFAR PÅ GÅNG!

Valpträff, 1-års för valpar födda 080515 efter Vera, söndag 27 sep kl 9.30 vid Fjällnora friluftsgård.

Valpträff, för Pollys valpar födda 090510 & Jossans valpar födda 090629, söndag 27 sep kl 12.00 vid Fjällnora friluftsgård.

Separat inbjudan har gått ut.


Lika fin dag idag, härlig morgonprommenad.

Idag ska jag bl.a trimma hundar, för på lördag är det utställning i Farsta gård, Stockholm. Återkommer med några rader om det samt förhoppningsvis en & annan bild.

Sitter här & jobbar, som alltid med radion på. Hörde denna gamla dängare med Kiss, min barndoms & tidiga ungdoms idoler, tyckte de var det coolaste man kunde se (speciellt Paul Stanley!) & höra ;-) Varsågoda! I was made for loving you, Kiss
http://www.youtube.com/watch?v=q7fxN3g5sLw&feature=related

Ett Engelsk fint motto: Life is short! Break the rules! Forgive quickly! Kiss slowly!

Jag försöker leva så gott jag kan efter detta kloka ordspråk!

Susanne

Valpträff!



Paul Stanley ;-)



Kommentarer
Postat av: Pia

Jag mins hur kul det var på valpträffarna!

Kiss va coola tykte jag me:-)

Pia o Sunny

2009-09-10 @ 14:35:55
Postat av: Lasse O

Bra att du håller träffar o ambitiöst,undrar hur många hund-uppfödare som gör det!?Kiss,för glittrigt för min smak,tacka vet jag Blues.

//lasse

2009-09-10 @ 15:21:50
Postat av: Anonym

Kiss e bra,vi lysnade på dom hela tiden i bergsprängaren på Gräsö! Minns du de, 28-år sen nu:)

läser ofta här kul!

kram Jonny

2009-09-10 @ 18:54:12
Postat av: Gunilla Jansson

Jag har en goldenhane från en kennel i Stockholm. Han är en härlig hund. Vi hade aldrig hade några träffar för kullen,det hade varit väldigt roligt.

Hälsn Gunilla i Uppsala(Såg dig på Gränby,kände igen dig från utställningar och din hemsida,fast jag vågade inte gå fram och hälsa)

2009-09-10 @ 20:25:52
Postat av: Susanne/kennel Roxanne

Det finns nog en hel del uppfödare som håller träffar, Lasse. Fast det är klart, en hel del som inte gör det oxå. Gillar blues med, är nog en riktig allätare vad gäller musik.



Det var ju på forntiden Jonny, då var man ung! Kul att du minns den tiden & att du kikar in här ibland!



Jag är inget farligt alla, Gunilla i Uppsala! Hade varit skoj att få ett ansikte på dig.



Susanne



2009-09-11 @ 09:01:52
Postat av: eva

Härlig bild på Cikoria! Kiss, nej inget för mig. Jag är en trogen typ. Har lyssnat på Pink Floyd, Bowie mfl. På senare år (sedan 80 talet) har U2, kent och Winnerbäck tillkommit + en och annan låt med andra.

Lycka till i Farsta! Finaste Roxannehunden bor i Tierp men hon är lite för ung för att åka ;-)

2009-09-11 @ 11:15:00
Postat av: Lasse & Gordon

Bra motto, kan lägga till:

arbeta som du levde för evigt

älska som det var din sista dag

Jättefina musiktips du har, men Kiss inget för mig

Finaste Roxannehunden bodde i Farsta numer i Rönninge!

2009-09-11 @ 12:23:04
Postat av: Karin

Lycka till på utställningen i morgon =)



Kram Karin (syrran)

2009-09-11 @ 22:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0