Trofasta doggar


Lite sliten förnärvarande, har arbetat i natt  & sovit aningen för lite.
Jaja, jobb både natt & dag ;- ) Men det ska jag bara vara glad för egentligen!
Hundarna är glada, hur som helst! Här är några bilder från nyss. Tänk så trofasta & glada de är när man pysslar lite med dem, synns nog på bilderna.

I kväll kommer mina stora killar hem, vi ska käka god mat & rå om varandra, jag & mina tre söner. Det glädjer en morsa! ( & förhoppningsvis dem med!)


Vill önska er alla en fin helg!


Susanne

Ella skulle i pur glädje helst vilja sitta på mina axlar...


Polly med dottern Ella, kelsugna & glada


Hugo med sin fina cross


Varghundspuss!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Det ser härligt ut! Ha en fin helg.

Agneta

2009-09-18 @ 18:53:52
Postat av: Pamela

Ja Sus det syns verkligen på bilderna. Jag känner igen det där, våra Roxannare beter sig likadant, helt underbara doggar.Trevlig helg önskar jag dig och dina söner. Kommer med kaffet nån gång nästa vecka, tack så väldigt mycket. kram Pam

2009-09-18 @ 19:56:23
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Malin

Du har så himla fina hundar Susanne!!

Kramar Malin :)

2009-09-19 @ 00:13:51
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Lisa

Sliten och sova för lite det känner jag till. Men som tur är kan man ta sina doggar och vädra hjärnan i skogen. Visst är det underbart, el bara gosa och hämta kraft från dem. Mysigt att få rå om sina pojkar, min ena bor ju sååå långt bort. Härligt när jag emellanåt får sms: Kram lilla mamma. Det värmer ett mors hjärta(han är 29)El när de andra som inte bor hemma, ringer en fredagkväll och säger: Sätt på kaffe mamma så kommer vi.Kram på//Lisa, GullVera och FixarFreja(just nu ligger Vera under bordet och säger åt terven att han ska ge f-n i henne,hihi)

2009-09-19 @ 08:32:26
Postat av: Lasse O

Fin cross grabben din har! O fina hundar o hunduppfödare:)

Trevlig helg!

//Lasse

2009-09-19 @ 09:08:37
Postat av: Susanne/kennel Roxanne

Roligt med er respons! Underbar höstdag i dag, solen strålar.

Såg en gammal klassiker på tv i går kväll, Dirty dancing med nyligen avlidna Patrick Swayze. Den kom för 22 år sen, men jag tyckte den höll fortfarande. En riktigt romantiskt kärleksflm med fin musik! Man brukar ju säga att det är en film för kvinnor, men jag tror att det finns en hel del män som oxå gillar den & ser det fina! Romantik är väl inte bara för tjejer, eller ;-)

http://www.youtube.com/watch?v=qVNTPJKuVQg

Susanne

2009-09-19 @ 09:24:50
Postat av: Brittis

En riktig klassiker jag tvingade Bianca att se den, jag tror hon tyckte den ok,själv blir man alldeles varm i hjärtat och undrar vart tog alla dom 22 åren vägen.Kram Brittis

2009-09-19 @ 11:12:30
Postat av: LENA

Hejsan Susanne

Oj,va söt hon är Ella på bilden och dom andra också.

Ha en fin kväll med dina grabbar

Kram från Lena Robyn Ninnie

2009-09-19 @ 13:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0