Bakhjulet


Nu ser & hör jag flyttfåglarna mest hela tiden. I bland landar de här nedanför & äter, Svanar, Kanadagäss m.fl. Rätt mysigt med höst i alla fall. Tänder mycket ljus & eldar i braskaminerna.

Hugo & jag har gått en sväng med hundarna alldeles nyss. Inte ofta numer man får med sig gossen, han kör mycket hellre cross & övar stenhårt på att köra långt på bakhjulet. Inte utan att jag som morsa blir aningens nervös. Samtidigt som jag hajjar att det måste vara jättekul & sen kan man ju inte skydda dem från allt, svår balansgång.
Desto roligare alltså att han följde med idag! Lite bilder finner ni på hemsidan/vardagsbilder 38.

Moneybrother gillar jag mycket. Intensiv, larmig & innerlig rock när den är som bäst! Här kommer They are building walls around us. http://www.youtube.com/watch?v=83sP9eeA9Mw
På torsdag om en vecka ser jag dem på Katalin i Uppsala, ser fram mot det!

Susanne

Mary i full speed


Hugo & Olga


Hundligan

Kommentarer
Postat av: Lisa&co

Ja du det är en balansgång att vara morsa till mc-ungar. Vet precis hur det är. Vår "lilla" Kobra han kör hur långt som helst på bakhjulet. Tur oxå att man inte vet allt.

Visst är det mysigt med höst när den är fin, som alla våra årstider//kram Lisa,GullVera och FixarFreja

2009-10-22 @ 17:28:03
Postat av: Lasse O

Fina bilder!

Grabben växer av att köra på bakhjulet! Det är kul tycker jag med fast jag är gubbe nu mera:)

Lasse

2009-10-22 @ 17:44:36
Postat av: Pia

Härliga bilder Sus!!

Pia

2009-10-22 @ 22:24:59
Postat av: Nisse

2009-10-23 @ 17:31:59
Postat av: Nisse

Rligt att läsa här!Bilderna jätte-bra!

kram nisse

2009-10-23 @ 17:33:51
Postat av: Peter

Även i stan ser man flytt-fåglar.Bra bilder!

Peter

2009-10-23 @ 19:30:28
Postat av: Kattis

Måste vara underbart att ha hundar och gå på riktiga höstprommenader. Fina bilder.

Hls Kattis

2009-10-23 @ 19:32:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0