Älgjakt


I dag börjar älgjakten, hundarna & jag håller oss från skogen i en vecka nu. Tur det finns stubbåkrar kvar fortfarande, vi får gå där i stället.

I fredags var det 1-års jubileum för denna lilla blogg. Tiden går fort, skriver på ett tag till. Hojta till om det är något hundrelaterat ni vill att jag ska skriva om.

Hundarna mår bra, bara lilla Ella som skurit sig i trampdynan. Fick en smärre chock igår då halva hunden var blodig, men det som sagt bara en trampdyna. Har redan börjat läka ihop nu. Hundar har bra läkkött.

Nu ska jag leta upp en kiropraktor, ont i ryggen i månader nu. Kanske ni vet någon bra? Skriv en rad i sånna fall!

Ha en bra vecka!

En fråga, på söndag skall jag med mina två varghundar på utst i Stockholm. Nån som har lust & tid att hänga med, som trevligt sällskap & hjälp? Fara själv med två bängliga varghundar är inte det lättaste.

Susanne


Kommentarer
Postat av: agneta

Hejsan.

Jag kan varmt rekommendera dig att kontakta Gunhild Nilsson på Uppsala kiropraktorklinik, Hamnplan 1 i Uppsala. Jag har gått hos henne i flera år - med underbart resultat.

Ha det gott på stubbåkrarna!

Agneta

2009-10-12 @ 08:45:31
Postat av: Lisa

Hmm, jobbrelaterat? Har kommunen nått för personalen? Kolla det. Ja så var det dax igen för älgjakten. De sköt inget nu på morgonen när jag var ute.Älgarna flyr när det blir för tyst av hundar,mopeder och annat i skogen haha. Blir misstänksamma och drar på SPA. Nu har pälsavverknigen stannat av,jippi

Kram Lisa, GullVera och FixarFreja

2009-10-12 @ 09:02:46
Postat av: Malin

Hej sus:)

Jag följer gärna med om jag får:) mamma jobbar sent så måste kolla lite hemma först, hundar oh allt:) men vi kanske kan höras i veckan:)

kramar malin o co

2009-10-12 @ 18:08:55
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Lasse O

Synd att platsen som sällskap är upptagen redan ser jag här:)Var rädd om ryggen.

Lasse

2009-10-13 @ 09:18:04
Postat av: Annette

Hejsan

Jag vet en kiropraktor som är jätte bra..

Torbjörn på kiropraktiker Akuten men dock i Gävle :(

Synd att du inte bor i Gävle för då skulle du kunna komma till mig! ;)

Så skulle jag kunna ge dej en omgång hihi...



Hoppas allt är bra annars!

Här är bra med mig och karin och resten av våran familj just nu i dag har vi 2 golden denna vecka...!!!

Kram Kram Annette

Postat av: Annette

Förlåt rätt blogg adres kom här

Postat av: Eva

Jag åker till STHLM i morgon på matteutbildning. Då har jag fått min halvårsdos av staden. Brorsan mår efter omständigheterna bra. Forsatt konvalesent i minst tre veckor till.På fredag är det tre veckor sedan han opererades. Det läker normalt men vi ska vara obs på om det verkar infekterat. Han bor i hundburen och tar det med jämnmod.Kramsi!

2009-10-13 @ 21:39:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0