Håller dörren...


Hej på er!
Tänk vad rara ni är & så mycket fint ni skrivit här om denna blogg & innehållet i den!


Att ni uppskattar den gör mig förstås jätteglad & det är klart att jag tänker en gång till angående beslutet att lägga ner den. Så vi säger så att jag håller dörren öppen & skriver nån gång ibland. Hör gärna av er med förslag på ämnen att ta upp!

Nu skall jag ut i skogen med hundarna, ska bli skönt, speciellt idag, har varit på begravning & längtar efter lugnet i naturen.


Ha en riktigt fin helg nu allesammans!


Fin gammal klassiker med Pink Floyd, Wish you were here.
http://www.youtube.com/watch?v=IXdNnw99-Ic

Susanne

Kommentarer
Postat av: Eva

Härligt att du inte stänger ner helt! Här få du en låt med Lou Reed(perfect day) av mig! Kram



http://www.youtube.com/watch?v=QYEC4TZsy-Y

2009-11-06 @ 18:59:54
Postat av: Agneta

Dörrar som står på glänt är så spännande!

Agneta

2009-11-06 @ 20:54:36
Postat av: Lasse O

Det var väldans roligt att höra!!

Trevlig helg till dej me!

Lasse

2009-11-07 @ 09:01:54
Postat av: L & V & F

Hej, va kul att du håller dörren på glänt. Om jag glömde så tack för att jag fick ta lite av din tid och tack för kaffet. Ses på lördag///L

2009-11-07 @ 17:17:50
Postat av: Linnea

Vad glad jag blir över en dörr på glänt.

Det är lika spännande varje gång man öppnar dörren.

Blir liksom lucköppningen i en adventskalender.

Linnea med vovvar

2009-11-07 @ 18:24:42
URL: http://www.ljuslyktans.se
Postat av: Pia

Yippie o rolig!!Skriv gärna om valp-vuxenhunds fostran.

Pia

2009-11-08 @ 09:40:28
Postat av: Jonny

Du skriverpå så rolit!!!Bra gammal låt!Fastsån tur har väll inte ja så de e mej du önska va hos dej;)Lever på hopet iallafall!

kram jonny

2009-11-08 @ 21:09:06
Postat av: Peter

Jag ser fram mot att få lära mig mer om hundar. Så jag är glad att du tänkt om angående bloggen! Tydligen många fler ser jag här i komentarerna.

Det måste vara roligt att skriva så uppskattat!

Hls Peter

2009-11-09 @ 00:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0