Morgon


Nyss hemkommen från nattjobb. Vill knappt gå & sova för det är så fint ute. Det går tre Tranor här nedanför & skriker, mäktigt.

Fått så många frågor senaste dagarna om det blivit något än, dvs valpar. Därför skriver jag några rader här i stället för att svara på många mail så här på morgonen. Polly har inte  fått valpar ännu & läget helt lugnt. Lovar att berätta då det händer något.

På eftermiddagen blir det bl.a lite jobb i stan, sen tänkte jag passa på att köpa blommor & jord, vill göra lite fint här.

Ha en bra dag!

Susanne

Polly som liten, med sin syster Mimmi & släktingen Farin

Kommentarer
Postat av: Linda

Åhh va roligt att du lagt in de söta syskonen och Farinen på bloggen :) Jag blir en stolt matte ;)

Håller tummarna för söta Polly nu!!!

2009-05-07 @ 11:34:01
URL: http://www.farindas.se
Postat av: Hanna

Måste ju tillägga till Lindas kommentar då jag i min tur att jag blir väl en stolt morbrors matte till de små.. ;o)



Trevligt veckoslut Sus!!!

Det var sååå roligt att tala mej dej här om dagen! Synd bara att jag måste gå.

Vi får ta det igen!!

Kramar till er alla!

Hälsningar även från Fix och Lucaz som ligger och solar där ute!

2009-05-08 @ 08:12:30
URL: http://ohaana.blogg.se/index.html
Postat av: Ove

Bilden ger mig minnen från i sommras när du o jag gick tillsammans med hundarna och solen sken på oss båda.

Älskar dig. Ove

2009-05-08 @ 18:45:21
Postat av: irene

Ha en trevlig helg!

Ska ju bli fint väder hela helgen så njut med alla blommor du ska sätta..Och som sagt lycka till med valpningen!

Iréne

2009-05-08 @ 21:47:09
Postat av: Lasse O

Hur går det,har det blivit valpar? Varierande läsning o inlägg här:)

Till herrn här ovanför som har starka känslor för dig, vill jag säga, att är de besvarade, så kan han vara lycklig:)

//Lasse

2009-05-11 @ 07:56:41
Postat av: Pia

Hej!Trodde du var solokvist Sus,har det ändrat sig nu? :-)

Pia med Sunny

2009-05-11 @ 11:50:12
Postat av: Susanne

Minnen är inte så dumma!

Susanne

2009-05-13 @ 09:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0