Högt i tak


Nu har jag hämtat hem Cissi (Guess Cocktail for Roxanne), hon är så rund & fin runt magen & skall ha smått om ganska exakt två veckor. Jag ser så mycket fram mot det.

Vilka fina dagar vi haft här på sistone, sol. Har fikat på min trapp i lä & sol varenda dag nu.
Fin prommenad nu på morgonen, solen kikade fram fast det var rätt kallt & alla fåglar kvittrar nu, liksom nyvakna ur vinterdvalan.

Var till min uppfödarekollega & goda kompis Birgitta Jansson kennel Graceline i Rasbo, igår kväll & kikade på hennes fina valpar, käkade våfflor & umgicks med ett helt gäng uppfödare. Här i Uppland är vi många Goldenuppfödare, men jag har aldrig upplevt konkurrens eller illasinnat snack, det är precis tvärtom faktiskt. Vi stöttar varandra i med & motgång & har det skoj & högt i tak då vi ses.

Ha en bra helg.

Bra resesida med fina bilder! http://www.madmartin.org/blog/

Susanne


Diverse fåglar över Uppland i mars 09

Kommentarer
Postat av: Ann

Fina Steglitser!

2009-03-20 @ 20:56:46
Postat av: Malin

jaa, nu verkar de som våren är på g.

Kul med cissi!! det är bara att säga till susanne om du behöver hjälp nån mer gång med djuren;)

kramar malin o co

2009-03-20 @ 21:13:48
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Låter som en trevlig kväll,kul när man kan träffas och prata om ens gemensamma intresse!

Spännande med valpar igen!

Ha det gott

Iréne

2009-03-20 @ 21:51:14
Postat av: kajsa- läs min blogg

ni vill man att våren ska komma!

man saknar martin mkt nu...



/kajsa, LÄS MIN BLOGG !!!

2009-03-20 @ 23:27:51
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: kajsa- läs min blogg

ni vill man att våren ska komma!

man saknar martin mkt nu...



/kajsa, LÄS MIN BLOGG !!!

2009-03-20 @ 23:28:20
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Eva

Seriösa uppfödare som ser till rasens bästa. Precis vad vi vanliga hundägare önskar. Jättebra tycker jag! Våren!

2009-03-21 @ 22:48:08
Postat av: Susanne

Toppen Ann, nu fick jag lära mig en ny fågelsort, Steglitser!



Det tackar jag för Malin, att du finns till hands fler gånger med hjälp till hundarna!



Yes Kajsa, jag läser din blogg & ska bättra mig & skriva mer kommentarer!



Susanne



2009-03-23 @ 06:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0