Not singing in the rain


Ingen har missat vädret tror jag, inte jag i alla fall. Lera & åter lera, pipande valpar som vill sträcka ut i solsken & värme. När jag släpper ut dem en kort stund, så fryser de små så att de skakar. Vad göra, inget förmodar jag...

Midsommar på fredag, känns strange. Jobbar natt hela helgen, så några blommor under kudden blir det ej för min del.

Några riktigt fina, lovande, urfina gossar otingade, så ni erfarna, duktiga hundägare, är det inte dags nu för ännu en härlig familjemedlem ; -)

Susanne


Inte jag nu, men kanske som liten tjej


Kommentarer
Postat av: Lasse O

Men i dag är det sol Susanne! Tror visst det är du på bilden:)

//Lasse

2009-06-16 @ 08:30:12
Postat av: Lisa

Jaaa idag är det sol. Så härligt,men förb...t mycke mygg.Rent vatten i dikena som dogsen kan bada i när vi cyklar och blir varma. Nu ska jag göra två nätter ,ledig midsommarafton+mdag. Sen enkelsöndag ,semester i hela 14da'r. Jippi!Jobbar hela Juli och en bit in i aug,suck. Men alla måste ju få lite ledigt. Hare bra //Lisa m flock

2009-06-16 @ 17:01:48
Postat av: Fam Pålsson-Larsson

Glad midsommar!



2009-06-19 @ 12:44:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0