Long time...


Denna blogg är lite eftersatt just nu. Men ibland räcker tiden inte till.

Att ha valpar är så roligt & givande, men oxå ett stort arbete som tar mycket tid, inte minst att ta mot alla blivande hundägare samt coacha & vägleda dem.
Nu har 5 av Pollys ungar flyttat, allt verkar ha gått bra på alla vis med dem. 2 av dem bor hos "gamla"  valpköpare. Min tik, som jag spar hemma heter Ella, visst är det ett fint namn! Faktum är att jag en gång i värden  tänkt döpa ev dotter till det, nu blev det ju tre fina grabbar i stället ;-)
Många av er har hört av sig till mig & bett mig berätta mer om alla steg & faser kring valpkullen. Det gör jag absolut, men inte idag utan någon dag då tiden finns!

Jossans två små tikvalpar har nu hunnit blivit 2 veckor, stadiga & välgödda är de förstås, med 10 tuttar att välja på!


Nu skall jag strax åka till nattjobbet, med firman är det relativt lugnt nu i Juli månad, avslutade en utbildning jag hållit i, för ett par veckor sedan.

Nu längtar jag efter att bara få vara & ta dagen som den kommer, dvs tanka batterierna lite granna. På onsdagkväll blir det verklighet, åker till Gutarnas ö i 4-5 dagar. Ska bara sola & bada, läsa samt gå på en & annan after beach & förhoppningsvis lyssna på livemusik mm.

Tack föresten för alla era mail, telefonsamtal osv, värmer i hjärtat att ni saknat mina rader i denna anspråklsösa blogg! Ursäkta att jag varit dålig på att svara er bara.

Susanne

Jossan med barn & jag, idag 12 juli.

Kommentarer
Postat av: Lasse O

Fin bild!Kul att du skriver igen är nog många som saknat dej:)Ha det bra på gotland!!

//Lasse

2009-07-12 @ 20:14:41
Postat av: Agneta H.

Trevlig och vilsam semester önskar vi dig!

//Agneta

2009-07-13 @ 14:31:36
Postat av: Nisse

Länge sen.Ha en riktig fin semesternu!ska också til gotland,ses kanske på tofta:)

kram Nisse

2009-07-14 @ 09:17:28
Postat av: Olle

Bästa hälsn. från oss alla i Sollentuna! Vi är trogna läsare här förstås.

Olle med familj

2009-07-14 @ 09:20:16
Postat av: Malin

Hej sus! önskar en härlig fin semester på gotland:) Här går allt super:)

kramar malin

2009-07-14 @ 13:30:59
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Iréne

Önskar dig en fortsatt trevlig sommar och att allt är bra med er alla!Mycket som hör till valpar,så att bloggen blir eftersatt det förstår vi..men det kommer väl igen framöver antar jag..Lycka till med töserna!

iréne

2009-07-18 @ 11:01:12
Postat av: Mathilda

Hej! Hur går det med dig och dina hundar? Man ser varken dig eller dina valpköpare på utställning längre.. :( Lycka till m valparna!

2009-07-19 @ 21:33:42
Postat av: eva

sommar hälsningar från jämtland kram till er alla

2009-07-20 @ 12:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0