Häftigt



Tänk vad häftigt det är med er respons på mina rader, det är verkligen rolig att ni tar er tid att kika in här & att skriva oxå!

VargMary löper på här & kennelns enda gosse Maxim tar det med jämmod, han är en ovanligt cool kille, trots allt, äter, sover & river inte huset. Dock har han tuggat sönder en del skor osv, men som gammal garvad hundägare, så inser jag att den enda man kan bli förbaskad på, är sig själv som inte plockar undan.
För det händer inte när man är hemma & kan ta herrn i hampan & berätta om det olämpliga i att slakta skor. Utan då han är själv med gamla Rosa i köket.
Som igår då jag skulle in till stan på jobb, stressad & sen, som vanligt måste jag tyvärr erkänna ;-) Mina varmaste vinter kängor glömde jag i hastigheten på hallgolvet. Hugo ringde mig då han kom hem från skolan & berättade att - din ena sko morsan är helt söndertuggad...
Thats life med djur, speciellt med tonåriga hundar.

Mary är så hängig idag, åt inte upp sin mat i morse (vilket för en tik oftast är något helt jättekonstigt) & ligger mest & sover & ser emlig ut. Som jag skrivit tidigare, varghundarna är såå mycket skörare än de andra hundarna, så jag som i vanliga fall är en ganska cool & van hundmänniska, känner mig rätt stressad & orolig.
Dock måste ju sägas att Vargsyskonen här hemma, alltid varit oförskämt friska & pigga. Därför ska jag sansa mig & inte måla fan på väggen...
Återkommer med rapport om Mary.

Lyssnar på Johnny Cash när jag skriver detta. Om ni inte redan upptäckt den gamla legenden, så gör det! Lyssna då på hans tre sista plattor, där han tolkar andras låtar. Vilken röst & vilken man ;-)  Vet att jag nån gång tidigare skrivit om honom, men vissa saker tål att upprepas!

Ha en fin helg!

Susanne

Maxim som liten gosse, ca 3,5 mån

Kommentarer
Postat av: Pamela

Hej Susanne ja det känner man ju till det där med obevakade ögonblick eller glömt plocka undan, men du vännen det kunde vart värre. Vi har nämligen bestämt att införskaffa en rumsavskiljare till vårt vardagsrum, min soffa endast 1 år gammal fick släppa till lite skinn när Mara och lilla Debbie fick för sig att gå loss på den. Det var inge roligt att komma hem och höra mamma sätt dig skall jag berätta en sak från Malin. Nu kan jag skratta åt eländet men då vart jag kanska arg. Kram Pamela

2009-01-16 @ 17:19:15
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Annette

Härligt.med sönder tuggade sko ..hmmm...eller inte.

Jag ska ha en lugn fredag kväll.

I morgon ska jag o kolegorna till dragon gate

Äta mat buffé, och ta en timmes massage.

Roligt att se hur andra jobbar, ;)



Hoppas du har det bra.

Måste ses.

Är barn fri nästa helg kanske en fika någon av dagarna lördag eller söndag jag kommer gärna ner till dej. Vi kan väll hörs



Kram

Annette

2009-01-16 @ 18:03:21
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Annette

2009-01-16 @ 18:03:38
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Annette

Hejsan

Härligt med tuggade skor....eller inte.

Jag ska ha en lugn hemma kväll i kväll.

Sedan i morgon ska jag och några kolegor åka till Dragon gate äta buffè och ta en timmes massage.

Roligt att kolla hur andra jobbar. ;)



Jag barn fri nästa helg kanske vi kan ta en fika lördag eller söndag ? Kommer gärna till dej.

Vi kan väll höras!



Kram

Annette

2009-01-16 @ 18:06:05
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Susanne

Soffan är betydligt värre än en ynka sko Pamela, så en rumsavskiljare är nog en bra idé;-)



Vad mysigt Annette med Dragon gate, buffé & massage. Vilket bygge det är, man ser det verkligen då man åker förbi! Vi hörs på telefon!



Ha en fin lördag!

Susanne

2009-01-17 @ 09:43:11
Postat av: Eva

Förhoppningsvis är Mary bara "löpämlig". Det brukar mina tjejer vara på olika sätt.

Inatt försvann skosnören hos oss. Skorna-hela- låg i hundarnas säng. Du minns när Clary åt upp halva min sprillans, nya, dyra läderstövel?!

Skönt att du mår bra igen!

2009-01-17 @ 10:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0