FN & rensa


FN har räknat ut att kvinnor utför 66 % av allt arbete i värden, får 10 % av värdens samlade inkomster & äger mindre 1 % av värdens samlade förmögenhet...


Hugo, hundarna & jag har rensat & eldat hela dagen. Snart är vårt stora & rätt fina garage, mek klart för Hugge. Det har han längtat efter länge, han tänkte visst inreda där & fixa stereo, litet kylskåp mm, låter mysigt tycker jag!

Ha en fin lördagkväll!

Susanne


Oj vilken stor madrass...


Hundarna gillar oxå att vara med & blir busiga



Man måste röra om i bland


Hugo & Maran konfererar


Mary & Maxim har race



Så blev det kväll



Kommentarer
Postat av: Annette

Hej sus

Man kan ju tro det är sista april...hihi..

Majkase alltså.

Ja alla pojkar o karlars dröm är väll ett eget rum i garaget. Där pojkar kan hänga och karlar kan fly frun hahah....



Men då får ju vi va i fred i köket hmmm...men de får ju en annan ändå för man har ju ingen karl! hahah...Men man kanske skulle behöva en i sovrumet i blad men hua så jag säger... Jag menar...så klart. i garaget att laga bilen jalla fall...ELLER HUR!!



Ha det gott

Annette

2009-01-03 @ 18:43:40
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Hanna

JÖSSES vad ni har grejat på!!! ;o)

Ja Hugo lär väl bli nöjd kan jag tro!



Roligt att du hittat min blogg!



Ha det så bra!!!!

KRAAMAR!

2009-01-03 @ 23:21:22
URL: http://ohaana.blogg.se/
Postat av: Susanne

Kanske är så, ett eget rum i garaget/livet, är vad många pojkar/män gillar...

Personligen vill jag inte vara själv i köket, precis tvärtom faktiskt. Detta har gjort att mina ungar är duktiga på att fixa krubb!





Hanna, kul att se dig här!!



Vill bara ge en hint om att det droppar in en mängd intressanta kommentarer i lite äldre inlägg mest hela tiden, kolla gärna!!





Susanne

2009-01-04 @ 07:44:00
URL: http://kennnelroxanne.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad mysigt med eld. Kul för Hugo att få "eget" rum. I vårt garage står just nu en gammal Amazon. Jonas fixar. Härom kvällen lyfte de ur motorn med handkraft. Starka pojkar, tror de ärvt det av sin mor,haha.

Återvinningsstationerna gillar att få besök oxå har jag hört.

Ha d//Lisa

2009-01-04 @ 10:32:37
Postat av: Lasse O

Det är skrämmande att läsa FNs fakta, som du återger.

//Lasse

2009-01-04 @ 21:07:55
Postat av: Eva

Håller med Lasse men jag antar att det kommer att ske en förändring. Någon kommer att inse att vi gör allt det där och samtidigt håller familjerna i gång. Inte under vår livstid kanske men förhoppningsvis när mitt barnbarn Maya(2,5 år) blir vuxen. Natti!

2009-01-05 @ 00:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0