Lucia i morgon


Hej på er alla! Roligt att läsa era tankar kring djurhållningen i vårt land, vi är många som tappat lusten för kött från Scan, m.fl stora leverantörer. Hoppas det märks rent ekonomiskt för dessa livsmedelsjättar, först då tror jag saken dvs djurhållningen kommer att förändras & förbättras. Money talks, så krass är verkligheten på många sätt.

Lucia i morgon, fin högtid, fast den var mer konkret då man hade mindre barn.

Det snöar för fullt, såg knappt vägen när jag körde hem från stan. Handlat julklappar, såå mkt folk, stress & jäkt.
Nu ska jag ska ta på mig pannlampan & ge mig ut med hundarna i det vackra snöfallet alldeles strax. Ingen risk att det är mkt folk, stress & jäkt då, precis tvärtom här.
Man är nog en eremit innerst inne.

Inbillar mig att Jossan är dräktig, trots att hon bara gått 2,5 vecka. Hoppas magkänslan stämmer.

Ha en fin lördagkväll & Lucia!

Susanne




Kommentarer
Postat av: Peter

Saknat dina rader länge nu! Pannlampa, ok...

Ovanligt för en stadsbo:)

/Peter

2009-12-12 @ 18:27:21
Postat av: malin

allo:) pannlampa...smart:) tror jag har nån någonstans ska nog leta fram den igen....

Hoppas Jossan är dräkdig, magkänslan brukar stämma:) härligt med valpar igen:D

kramar malin /Phoebe och Gibben hälsar till gammelmatte:)



2009-12-12 @ 19:54:37
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Agneta

Fina, fina Jossan. Vad roligt det skulle vara att få se ännu en kull från henne.

2009-12-14 @ 17:02:38
Postat av: Agneta

Fina, fina Jossan. Vad roligt det skulle vara att få se ännu en kull från henne.

2009-12-14 @ 17:03:26
Postat av: Eva

Ja, jag hoppas också att det blir en rejälare kull den här gången. Alla tummar!

2009-12-14 @ 19:23:34
Postat av: Karin-syster

Hoppas att fina Jossan=) är dräktig nu. Som du vet gillar jag henne...

Efter att ha kommit hem i kväll sent om sider, han jag med att se en liten del av vardagshjältar på Tv4 i kväll. Tårarna sprutade och jag tänker på dig, kära syrris! Du är min hjälte- vardagshjälte " Tusen kramar från Mig till dig...

Love U! Från Karin

2009-12-14 @ 23:49:03
Postat av: Annette

Hejsan susanne

Vi saknade dej på stora stockholms utställningen!

Jag och Micke var där både lördag och söndag.

Letade efter dej på söndag både i varg reingen pch golden ringen. Men fick träffa en Roxanne hund jalla fall;)

Kram

Annette och vova Karin

2009-12-16 @ 14:36:38
URL: http://annettesmassage.blogspot.com/
Postat av: Karin

GOD-JUL på dig susanne!

Lucia är slut nu;)



Kram Karin-syrran

2009-12-23 @ 13:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0