Eddy

Sonen väl hemkommen, uppfylld av roliga händelser & mamman, dvs jag, så glad att få hem min kära unge igen!
Han blev lite förvånad då jag visade honom bilden från igår i denna blogg, trodde nog det var hundar för hela slanten här...

Har min gamla (snart 8 år) Eddy här idag, vem är det?
Eddy heter på stamtavlan Ch Guess Grappa for Roxanne & bodde tills han var 3-4 år hemma, sen flyttande han till min goda vän & tillika gamla valpköpare Britt-Marie som oxå bor här i Almunge.
En jättebra lösning då Eddy slipper gå här & sukta efter löpande tikar & dessutom blir väldigt mkt ompysslad, numer som familjens enda hund.
Han är här ca 1 gång i veckan då Brittis jobbar. Alltid lika glad & possitiv då han kommer, glad att se oss igen.
Dessutom är han en toppen förebild för VargMaxim.

Underbart soligt väder idag, kostar på i disciplin att sitta vid datorn hemma & arbeta.
Frihet under ansvar kan det väl sammanfattas!

Men nu skall jag gå ut en lång sväng.

Allt från mig.

Susanne





Kommentarer
Postat av: Lisa

Tja igen. Vera är verkligen lik sin far. Snygg med en vänligt busig uppsyn. Idag i det vackra vädret passade vi på att köra linjetag med Vera. Det var populärt,lite svårt att vänta.... Men vem har inte det när nått kul är på gång. Lite lydnadsträning är alltid kul och sen bara få gräva och tugga på pinnar.Sonen fick fixa mina bromsar under tiden vi var ute och hade det underbart. Vad gjorde man utan sin älskade barn och hundar /kramen Lisa &co

2008-11-17 @ 15:37:55
Postat av: Lasse och Gordon

Vad roligt att få höra lite och se lite om Gordon´s pappa, vi tränar också, en kurs i jaktlydnad som GRK håller, lite senare i år skall vi gå en "Bevakningskurs", udda men spännande.

2008-11-17 @ 16:23:27
Postat av: irene

Ståtlig herre det där..

Skönt för honom att få vara ensam och få all uppmärksamhet!

2008-11-17 @ 18:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0