Så är det...


Fin höst i år, solen skiner varenda dag.

Många fina naturupplevelser blir det, med doggarna förstås.
I morse med Mysak & Agneta i vackra Fjällnora. Mysak kommer härifrån & är en glad lax på ca 2,5 år. Han är efter Eddy & Jossan. Hade med mig dem, mamma & pappa alltså, idag.
Tyckte att det skulle vara skoj för Mysak att träffa sina föräldrar. Dock fick gubbstrutten (kan inget annat säga) Eddan 8 år något teststeronryck & markerade väl hårt mot sin unga son. Nåja Mysak tog det hela med fattning, cool som han är & Eddy insåg nog någonstans att det inte fanns några höglöpande tikar att rivalisera om, jaja inte lätt att vara karlakarl ; -)

Har satt om mina lån på kåken, herregud vilken skillnad det gör, ca 4,5 tusen mindre i utgifter i månaden. Det får man vara riktigt glad åt!

Annars ligger jag efter med det mesta, telefonsamtal, mail, firmajobb, städning både ute & inne, i själ & i sinne mm. Så är livet ibland...

Musik ja, är definitivt en riktig allätare. Gillar den här, Hurtful. http://www.youtube.com/watch?v=LMoy2Q84nb4

Susanne

Hemsk bild, men rätt skoj om man som jag gillar satir ;-) Skruvat & underbart!
Men lugn moralförespråkare, bara fiction
...


Kommentarer
Postat av: Lasse O

Gillar din helsjuka humor Sus!! Du är en kvinna med många bottnar, i positiv mening:)

Lasse

2009-09-21 @ 20:08:51
Postat av: Peter

Jag tycker ännu igen, ge ut bloggen som bok! Sjuk och härlig humor.

Peter (utan sällskapsdjur)

2009-09-21 @ 20:38:16
Postat av: Pia

Läser varje da här,altid lika kul!!Sunny hälsar:)

Pia

2009-09-21 @ 22:54:16
Postat av: Jonny

Fin sida-blog me fina bilder :-)

Vill bjuda ut dej,skrivit de på din epost förrut,svara!!

Kram Jonny

2009-09-21 @ 23:00:10
Postat av: Lasse & Gordon

Underbar bild!!!

Det glöder ganska ofta om dig!

Det är alltid något man inte hinner med, det får man ta den där soliga dan som kommer nån gång men då är man hellre i skogen med hundarna(båda har Eddy som pappa)och njuter.

Din blogg är bäst!

2009-09-21 @ 23:23:43
Postat av: Karin

Underbar bild.... Haha =)!

Tur att man har sluta blossa, även om jag inte känner mig ett dugg piggare i kroppen ännu =/.

Som ägare till Fiona, Eddys dotter, tycker jag mig känna igen lite överslag i skallen på dom mellan varven. Tröttsamt;)! Men åh vad speciella och charmiga dom är ...:)



Kram syrran

2009-09-22 @ 12:16:09
Postat av: Susanne

Roligt att ni såg humorn i bilden!

Bara för att jag skrev om hur fint det är varje dag, så är det riktig gråhöst idag.

Många bottnar, ja jag vet inte jag Lasse, mer i botten känner jag igen fn....

Måste påminna om att detta inte är en dejtingsite, Jonny.

Susanne

2009-09-22 @ 18:08:27
Postat av: Agneta

Tänk så olika man kan känna för hösten. För mig är och har denna årstid alltid varit förknippad med lugn och frid i själen, underbara dofter, dimma och stilla regn, mjuka stigar, gummistövlar, tända ljus & en stor kopp the, etc. etc. Och med en hund vid sin sida blir det ännu bättre...

Agneta

2009-09-22 @ 19:45:52
URL: http://http:
Postat av: Eva

Bra att du fixat lånen! Har du hört "Rallygunde"?Sjuk humor som jag gillar, tex blir lilla Ida nerskjuten ur flaggstången!

2009-09-22 @ 21:44:51
Postat av: Karin

Eva, Gud så glad jag blev då Susanne berättade att katten Brorsan är hemma igen!!!

Många kramar från Karin och Totte=)

2009-09-23 @ 12:08:39
URL: http://kajsapa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0