1a nov 2009


Hoppas er helg varit bra. Själv har jag mest gått i skogen med hundarna, läst & lyssnat på musik.


Tror jag skrivit om Spotify här tidigare. Vilket fantastiskt program & dessutom gratis. Bara att söka efter den musik man gillar & sen lyssna, man kan göra egna spellistor & även exportera dem till andra man känner som oxå har programmet, samt förstås ta mot andras listor.
Har kopplat ihop datorn här i köket med stereon & en stor fördel med att bo på vishan är att man kan lyssna högt, riktigt högt!

Hjälpte Hugo i går med att oxå köra igång programmet samt att fixa egna listor. Så nu dånar det även från övervåningen. Roligt att introducera gossen för en massa musik som jag gillar, Creedence Clearwater Rewival tyckte han mycket om, snacka tidlös musik. Här är en av mina favoriter med dem, Long as I can see the light. http://www.youtube.com/watch?v=SFP5afPweVI

Musik är verkligen en viktig del av livet, är man glad blir man ännu gladare, är man ledsen & nere, så hjälper musiken. Man kunde inte annat än att bli glad i torsdags, då jag såg Moneybrother. Vilken spelglädje, vilket tryck,  stod inte still många sekunder under deras nästan två timmar långa spelning. Härligt!

Ella & jag har nyss varit i metropolen Almunge, city alltså, vid Konsum, gått runt där & insupit atmosfären ;-) Nejdå, men Ella behöver se lite av värden i bland & inte bara träden i Faringe!

Susanne

Satir eller sjuk humor, piggar upp den dystraste, gråaste dag.  Varsågoda några Lindström!





Kommentarer
Postat av: Susanne

Ser nu i denna stund att denna blogg haft 1400 besök. Skoj!

Susanne

2009-11-01 @ 14:08:11
Postat av: Susanne igen

Skrev visst fel, skall vara 14000 besök, viss skillnad ;-)

2009-11-01 @ 14:12:43
Postat av: Anonym

Garvade högt o länge av bilderna:)

Håller med dej musik kan man inte va utan!Hur e det annars med kennelägaren?Verkar lite dyster tycker jag.

Lasse

2009-11-01 @ 15:33:20
Postat av: Lasse O

Glömde skriva vem jag e

2009-11-01 @ 15:36:49
Postat av: Karin

Underbara bilder, behövs i gråtråket =)...

Såg lite likstel ut, hunden på en av bilderna. Ungefär som jag känner mig;)

Hoppas du och Ella hade det festligt nere i "stan".



Kram syrran

2009-11-01 @ 16:02:51
Postat av: Pia

Var hittar du ala roliga bilder?

Pia med Sunny

2009-11-01 @ 16:18:59
Postat av: Anonym

Bra hundblog me humor o allvar!

Berra me 2 Golden i Solna

2009-11-01 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0