Om det ena & det andra


Nu är mekkillen här & fixar tvättmaskinen, fick ta det på hemförsäkringen. Men självrisken får man ju stå för själv i alla fall, thats life.

Nyss hemkommen från en långprommis med doggarna, det ser så kallt & ruggigt ut när man kikar ut genom fönstret, men sen när man väl kommer ut är det jätteskönt!
Såg räven igen, undrar om det är samma som sist.

Erik, min mellanson, som i vanliga fall bor i en liten lägenhet i Luthagen/Uppsala, & jag skall nu på eftermiddagen, flanera lite i Uppsala & sen gå på Kina, det ska bli skoj!
Hugo drog till sin kompis i Nacka & kommer hem på söndag. Det är bara att vänja sig, från att oftast ha varit 4 i familjen, jag & tre barn/ungdomar, till att man ofta nu är helt solokvist.
Såå trist att laga mat till sig själv bara, men man kan ju inte leva på mackor  ;-)

Var & hälsade på en kompis som fått en liten bebis här om dagen, en sladdis, hon har två äldre på 17 & 15 år innan. Inte ofta numer man får hålla i sån liten människa, de luktar så gott! Jättemysigt!
Blev visst mycket om barn här idag...Hur som helst, doggarna mår bara bra!

Allt från mig en gråkall torsdag i feb.

Susanne

Längtar efter valpar nu!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Halloj. Visst är det mysigt att få snusa lite på en människovalp. Snart får vi vårt tredje barnbarn, då ska jag snusa ordentligt. De bor ju i Mora, så man får passa på.Inge löp här inte,suck.

ha d//Lisa

2009-02-19 @ 15:32:42
Postat av: Annette

Hejsan



Ja barnen blir stora fort.

När jag köpte min första hund av dej låg Hugo minstingen din, som blivet stor i din mage. hihi...



Ja både småbarn och valpar luktar gått.

Kom på det när du hade dom små söta på bild.

Längtar till du får valpar kommer jag och en tjej till ;)) du vet och kollar på dom små! och luktar lite



Ha det gott

Annette

Anette

2009-02-19 @ 16:30:10
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Pamela

Hej Sus på tal om att dofta gott, finns det någon valp som luktar godare än en liten goldenbebis, en stark härlig doft. Ulla vet vad jag menar kanske du också. Passa på och känn i deras mun, hoppas du får göra det snart, verkar det vara något på gång. Pam

2009-02-19 @ 19:36:16
URL: http://www.noblestars.dinstudio.se
Postat av: Anonym

Hej Sus på tal om att dofta gott, finns det någon valp som luktar godare än en liten goldenbebis, en stark härlig doft. Ulla vet vad jag menar kanske du också. Passa på och känn i deras mun, hoppas du får göra det snart, verkar det vara något på gång. Pam

2009-02-19 @ 19:37:17
Postat av: Susanne

Vad fint Lisa med ett tredje barnbarn, snusa på ;-)



Ja herregud så länge sedan du köpte Charlie Annette, drygt 12 år sen. Hugo blir 12 år den 9 maj.



Har precis som du Pamela många gånger kännt "den speciella Golden-valp doften"!!





Ha det fint gott folk!

Susanne

2009-02-20 @ 08:49:38
Postat av: Malin

Underbart med både människor- och goldenbebisar. Snusade på en människobebis modell 20 månader (systerdotter Julia)igår. Underbar känsla när man ser att hon bara lyser upp, springer fram med armarna uppsträckta och ropar hej min Malin när man kommer och hälsar på.



Kramar Malin

2009-02-20 @ 13:43:09
URL: http://www.123minsida.se/kennelfeodoras

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0