Örnsafari


Vilken vinterdag, så vacker!

Efter jobb på förmiddagen så gick jag ut & njöt! Se bilder.

Evelina, systerdotter med hundar


Kajsa, systerdotter på Lillen


I solen



Lillen, stilig häst!





Sen gick Jossan & jag på Örnsafari, till en av de vackraste platser jag vet. En sjöhage en bit från mig, där det finns ett fågeltorn. Vi delade på ett päron & spanade efter Havsörn, jag utrustad med kikare. Vi såg ingen, faktiskt inte ens en Gråsparv, men det gjorde inte så mycket.





Jossan lutar sig mot min fot


Sen gick vi hemåt & nästan ända hemma, så såg vi den, Havsörnen på himlen. Så mäktigt & vackert!

Trevlig helg på Er!

Susanne

Kommentarer
Postat av: Lasse O

Hästar o örnar, fina bilder! Lika fint väder här i dag. Trevlig helg till dig med!

Lasse

2009-02-20 @ 18:00:15
Postat av: Karin

Vilka fina bilder från dagen!



Kram Karin + systerdöttrarna...

2009-02-20 @ 23:03:27
Postat av: Pia

Ha en fin helg Susanne.Örnar är fashinerande djur!

Pia o Sunny

2009-02-21 @ 08:35:50
Postat av: Anonym

Härliga dagar framför oss,och njuta av dem!

Önskar dig och de dina en trevlig helg med!

iréne

2009-02-21 @ 12:09:36
Postat av: Susanne

Kul att tycker bilderna är fina!

Sus

2009-02-22 @ 22:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0