Det ena & det andra + ha en trevlig helg!

Hej på er!

Vill börja med att tacka för de uppmuntrande inläggen angående mitt senaste lite dystra inlägg om arbetsmarknaden!
Klart att det måste gå, det har ju alltid gjort det förut. Att lägga sig ner & ge upp är inte min grej, men visst sjutton finns det ibland mindre kul dagar, i alla fall för min del. Känslomänniska kallas det väl ;-)

Och om varghundsutst. i morgon, inte förväntar jag mig alltid att vinna, har hållt på alldeles för länge i denna bransch för att tro eller ta ut något i förskott. Dessutom vad gör det "om hundra år". Jag vet att Mary är en mkt bra varghund, det är det viktigaste för mig! (fast visst är det kul om hon tar det!)

Nu är Manne hämtad hit & han verkar gilla Olga som bara den! Olga ställer upp sig men om Manne hoppar på så blir hon mkt upprörd & sur...lite tidigt än kanske. Återkommer med närmare rapport!

Ha det bra & trevlig helg!

/Susanne

Kommentarer
Postat av: Ulrika Lillan Lejonclou

Lycka till idag!! Klart Mary tar det. Mycket välbyggd och rör sig som en varghund skall göra och lite till. Med anddra ord klarade sig vargisarna från snuvan/hostan...skönt. Hoppas det går bra med parningen mellan Olga o Manne. Kramisar Lillan

2008-10-18 @ 12:16:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0