Roliga kommentarer att läsa

Dialog är betydligt roligare än monolog ;-) Kul att ni skriver så mkt kommentarer gott folk!

Min kära mor har inte hittat till kommentarerna.

Detta med blogg är ju en rätt ny företeelse .
Är man 40-talist & ej så datavan är det inte alltid så självklart.
Dessutom blir det segt som sirap att surfa, då mamma fortfarande har ett 56k modem.
Det ska vi fixa till nu!

Hur som helst, under varje inlägg står datum, tid samt kommentarer, klicka där!

Jobbar hemifrån, snön faller & jag känner mig alltmer som en eremit, kan bli så när man jobbat för många dagar på raken hemma.
Men jag ska inte gnälla, doggarna är i alla fall alltid lika glada att se mig & ha mig hemma ;-)
Vi har långa intressanta diskussioner hela dagarna, jag pratar & de nickar instämmande...

Tjollahopp
Susanne



Kommentarer
Postat av: Nisse

KUL bild!!Känner nästan igen mig själv i den:)

kram Nisse

2008-11-26 @ 10:06:34
Postat av: Pia

Med hundar är det bra för man kan säga vad som helst utan att vara rädd att de pratar runt eller utan mothugg!

Du svarade inte på min fråga i går:)Jag är nog för nyfiken.

Pia

2008-11-26 @ 18:52:59
Postat av: Anonym

Jag tycker bilden av mannen utan självinsikt är sjukt rolig & skrattade högt! Kul att det finns en till som tycker det, för ibland undrar jag om min humor är lite/mkt skruvad ;-)



Pia, ja hundar är onekligen mkt fina lyssnare, de tittar på en med sina varma ögon, slår lite med svannsen & skulle aldrig drömma om att varken ljuga eller svika en.



Ang din fråga från igår & idag, ja du är för nyfiken, bloggen är personlig men ej privat. Men frågan är ju fri!



Susanne

2008-11-26 @ 22:20:05
Postat av: Bloggpolisen

Intressant blogg med breda ämnesområden och ambitioner! Bra och personligt skrift. Bilderna bra!

Ut med den i bloggvärden så den får mer läsare. Den är värd det. Inte enbart hundfolk.

//BP

2008-11-27 @ 10:03:21
Postat av: Lasse och Gordon

Bloggpolisen, det är tur att det finns "Law and Order"

Men passa dig vad du skriver för något om 40-talister annars.....

2008-11-27 @ 19:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0