Som ett julkort ute

Hörde på nyheterna i morse att Postens VD, Lars G Nordström, som vi ju diskuterat här.
Nu bestämt sig för att arbeta helt gratis, då han inte ville framstå som girig...
Han fick beröm av självaste stadsminister Reinfeldt.
Vad är det för fel på begreppet "lagom" undrar jag?

Visst många som känner igen sig i bilden från igår (mannen som undrar varför i helskotta de ringer, när de kan maila), som Annette skrev så träffande i sitt inlägg "vill folk inte prata med folk??"
Fick en fråga angående denna bild idag, "Susanne, är du homofob?"
Mitt svar är nej, nej, nej.
Men jag har humor, thank´s god for that!!

Här är det riktig vinter nu, så fint! Som ett julkort ungefär.
Hade glädjen att få med mig Martin (min älsta son, 19 år) på en lång sväng idag, med alla hundar.
Vi passade på att fota lite hundar & natur, kolla in hemsidan under vardagsbilder 31, om ni vill.

Nu ska jag bada doggar, hundutställning i morgon.
Heldag i ett svinkallt ridhus, strange fritidsintresse ;-)

Bye bye

Susanne

Hundar & jag 22 nov 08

Kommentarer
Postat av: Ann

Vilken fin bild!! Härligt vinterväder och mer ska det bli.

2008-11-22 @ 20:09:11
Postat av: Eva

Clary och jag var på julmarknad i Tobo idag. Det var många hundar där men också korvförsäljare och det tycker hon är intressant.Hoppas det gick bra idag för er! Kram Eva

2008-11-22 @ 20:52:45
Postat av: Thomas

Lycka till på tävlingen!

Mycket läsvärt här om hundar och livet i stort och smått.

MVH

Thomas

2008-11-22 @ 22:09:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0