Intressen & Pitpro

Det är så skoj att ni hittar in här!
Blir glad då jag läser era kommentarer om både det ena & det andra!

Den lever sitt eget liv på nåt vis, denna blogg.
Mkt hund blir det ju, men oxå mkt annat som ni märkt. Det som dyker upp i min skalle helt enkelt.

Längtar som sjutton efter min 11-åring Hugge, han har varit hos en kompis i Nacka sen i fredags.
Men nu kommer han hem i kväll.
De har nog andats & levt motorer där, för här snackat vi killar som älskar crossar, 4-hjulingar, pitpros, moppar ja allt som låter mkt & helst går riktigt fort!
Jag brukar fråga Hugo ibland om han inte vill ärva min kennel i framtiden, men han är helt kallsinning. konstigt ;-)

Kul med intressen, vad de än handlar om. Att brinna för något ger onekligen livet massor med extra dimensioner.

På hundfronten allt bra här.

Susanne


Vet ni inte vad Pitpro är? Se nedan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så rätt i att det spelar ingen roll vad för intressen man brinner för så är det roligt och givande!

Jag har ställt den frågan till mina söner och fått till svar att så tokig är man inte!!Undrar vad dem menar det det:)

Men visst är det bra att kunna skriva ner precis det man känner för.

Iréne

2008-11-16 @ 21:39:12
Postat av: Lisa

Tänk vad mycket vi morsor får lära av våra söner. Inte många som får andas bensinångor och avgaser.

Sen gå ut med de fyrbenta och andas skogsluft,va bra vi har det....Kram Lisa

2008-11-16 @ 23:17:08
Postat av: Lasse O

Bensin i blodet finns det en låt som heter! Bra spridning i ämnen. Kul o intressant läsning Susanne!! Förstår att det rör sig en hel del i din skalle:)Det är en komplimang!

//Lasse

2008-11-17 @ 08:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0