Vått & torrt

Är försiktigt positiv till Att Olga är dräktig, jag hoppas magkänslan är rätt!
Kan säga att jag blir oerhört glad om så är fallet, för detta är en sån där "kombination" som jag tror kommer att betyda mkt för min avel. Men jag ska inte ropa hej ännu...

Lång fin solig prommis i Fjällnora på eftermiddagen, ingen älg idag.
Tänk så underbart det är med naturen, skulle nog bli galen om jag ej fick den dagliga dosen av den varan.
Går ner i varv & tänker så klart där.

Jag vill passa på att tacka ni nära & kära, som finns runt mig, mina barn & djur.
Som alltid ställer upp & som finns där i vått & torrt för oss.
I dag är en sån dag, då ni funnits för mig.
Er ärlighet, uppriktighet & stöd är ovärderligt i livet.
Tack för att ni finns, ni är så viktiga!
 


Susanne

Kommentarer
Postat av: Pamela

Tänk vad fin du är som tackar nära och kära. Jag har mycket också när man stannar upp och tänker till en stund, och tacka min fina omgivning som stöttat i vått och torrt. Var hade man varit utan vänner och familj, en våt fläck kanske. Pamela

2008-11-15 @ 21:19:43
Postat av: Eva

Din blogg är toppen! Alltid lika kul att läsa. Idag var det faktiskt lite sol att promenera i. Känns som det var länge sedan.

2008-11-15 @ 21:22:15
Postat av: irene

Hej där,trevligt att läsa din blogg,många fina bilder i vacker natur.Ja,håller med dig om att naturen är en viktig del i ens liv,som ett gift!

Visst är det härligt med många nära och kära,dem är man rädd om.

Håller tummarna för dig att hon är dräktig..

MVH/Iréne

2008-11-15 @ 21:23:43
URL: http://charmally.se
Postat av: Monica W

Alla runt om en är det viktigaste som finns !!Skulle mer än gärna också komma med till Fjällnora någon dag !!

Vi håller tummar och tassar att det blir små puppisar runt den 20 dec. Då måste vi få komma och gosa !!!



Kraaam

Monica, Rex, & Albin

2008-11-16 @ 10:26:04
URL: http://www.goldenfavourites.se
Postat av: Annette

Härligt fin blogg!

Roligt att läsa :)

Här rullar livet på i 190.

Med jobb, barn, hund...undra vad livet tog vägen! hahhaha...



Hoppas du har det bra!



Många kramar

Annette & voven Karin!

2008-11-16 @ 12:49:50
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Susanne

Hej alla tjejer som skrivit här ovan!

Vad roligt att ni tar er tid & dels läser mina rader & att ni även skriver här!!

Blir förstås glad över era positiva ord om denna blogg!

Ha en bra söndag på er.

Susanne

2008-11-16 @ 14:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0