Obama, Fjällnora mm

Måste säga att det är mäktigt att få vara med om den historiska seger som Obama gjort.
Vilket tal han höll, kan inte tro att man kan tala så om man är en förhärdad cyniker.
Tror fakiskt att värden blir lite bättre nu. Det får framtiden utvisa!


Efter jobb i stan så åkte Maxim, Jossan & jag till Fjällnora, vandrade omkring där i ett par timmar, helt underbart!
Hög & klar luft, solen strålade & fruset i marken. November när den är som bäst.
Måste säga att just Fjällnora är en av de vackraste platser jag vet.
När jag inte vill bo här i det alldeles för stora huset, så ska jag köpa mig ett litet torp vid eller runt Fjällnora!

Tog en del bilder, med mobilen, se nedan.

Susanne

















Kommentarer
Postat av: Tezz

Va fin hon är min goa mamma..Jossan

Nospussar från Tezz

2008-11-05 @ 21:18:23
Postat av: Pia

Jag ser att det är fint i Fjällnora. Vilka härliga bilder!

Pia

2008-11-05 @ 22:41:17
Postat av: Karin

Underbara höstbilder!

Gud va mysigt det ser ut. Jag har ju vandrat en hel del där själv, fint område!

Att du skulle vilja bo just där, hade jag ingen aning om. ;)



kram Karin

2008-11-05 @ 23:12:20
Postat av: Susanne

Kul att ni gillade bilderna, det är bra att man kan använda mobilen, när man kommer på att nu vill jag fota!

Visste du inte det Karin, att jag vill ha ett litet torp nångång i Fjällnora. Inte jag heller förrän igår då jag gick där ;) Då blev det solklart!

Susanne

2008-11-06 @ 08:21:44
Postat av: Lena

Hej Susanne

Vilka mysiga bilder från Fjällnora, vi som har badat där så många gånger!

Kramar från Robyn och Ninnie.

2008-11-06 @ 16:52:44
Postat av: Susanne

Vad skoj att höra från Goldendamerna Robyn & Ninnie! Hur har ni det i Dalom? Hälsa Lena!

Susanne

2008-11-07 @ 21:07:00
Postat av: Pamela

Kolla en till som gillar Obama kul

2008-11-15 @ 21:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0