Musik & farsdag

Ännu en härlig höstdag, jag gillar den här höga fina luften.

Vad roligt att det är så många gamla goda bekanta som hittar in här & som tar sig tid att skriva några rader!!
Mina bilder från Fjällnora gillade många. Ska dit en sväng i morgon oxå med doggarna, ser fram mot det!

Musik är viktigt, lyssnar jämt, mina hundar oxå, vare sig de vill eller inte, dels från stereon i köket men oxå för att radion alltid står på i hundhuset. Inbillar mig att även hundar mår bra av det...

Igår lyssnade jag på livemusik, det är så kul & givande.
Först ett gäng som spelade Amerikansk bluegrass, sen på en irländsk trubadur som sjöng bla U2 så det knottrade sig på huden sen avslutades vi kvällen på ett kareoke (stavas det så?) ställe. Jag lyssnade på många som sjöng som gudar, & några som sjöng riktigt uselt. Att sjunga själv, nej...det gör jag bara hemma & när jag kör bil ;-)


Hoppas ni får en fin helg & glöm inte fars dag på söndag! Ska till pappa i Björklinge en sväng.

Susanne

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag har sjungit karaeoke(?)en gång. Vi åkte med finlandsbåten för ca. 5 år sedan. Hela familjen sjöng"Per Olsson han hade en bonnagård"Skitkul!

2008-11-07 @ 20:56:13
Postat av: Susanne

det hade jag velat höra!!;-)

Susanne

2008-11-07 @ 21:05:04
Postat av: Karin

Ja fasiken Susanne!

Vi borde ju ha sjungit lite kareoke, när vi hade chansen;)

Eva, det lät fint med Brorsans halsband. Har funderat på att knyppla ett halsband i rastafärger till Brorsans bror, Totte. Men jag vet inte.........? Kanske ska göra nått rosa eller nåt...?

2008-11-07 @ 22:24:10
Postat av: karin

Sagt och gjort!

Det får bli en rosa virkad partyhatt i stället för halsband till Totte. Tänkte att den ska passa honom fint, då han hänger och slänger i gardinerna här hemma. Förövrigt är jag helt emot att klä djur i smycken och kläder;)

2008-11-08 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0