Bonde igen

Tittat på det sista Bonde söker fru i går (trodde tidigare det var avsnittet då de valde ut den som fick stanna).
Bonde Hanna, den unga kobonden som jag skrev om tidigare, var inte tillsammans med Elias.
Sympatiska hästkillen Peter var ej heller längre tillsammans med unga William.
Konstigt egentligen att då de deltager för att de vill möta någon, ändå inte finner det.
Kärleken äro outgrundlig...
Skoj däremot att  se den lysande kärleken mellan Magnus, bonde i Sörmland & Emma.
Han friade till henne i programmet, rart!

Det är bara att inse, herregud så tagen & berörd jag blir av Tv4 publiksuccé.
Är man knäpp eller är man pinsam...

Ha en bra Annandag!

Susanne


På prommenad med Goldendamerna




Kommentarer
Postat av: Annette

Hej Sus



Vilka härliga bilder.

De så härligt med hund bilder och natur.

Skönt att man har hund så man får ut och röra sig och komma ut lite i dessa jul tider ;)



Hoppas du har det bra måste ses snart.



Ha det gott

Annette



2008-12-26 @ 09:35:23
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Pamela

Visst är det skönt med något renare hundar nu när det är några minusgrader, ha det bra och ta det lugnt nu i juletid./kram pamela

2008-12-26 @ 12:08:59
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Lasse och Gordon

Förmodligen både knäpp och pinsam.

Efter att ha sett Mamma Mia så gick jag och köpte skivan, blev helsåld på musiken, jag som alltid tyckt att Abba´s musik varit lite åt det pinsamma hållet, måste vara åldern som har drabbat en eller kan det bero på henne jag gick på bio med...

Fina bilder på dig och hundarna

Ha det fint Lasse & Gordon

2008-12-26 @ 20:05:09
Postat av: Amarse ;)

Håller med Lasse om bilderna

2008-12-26 @ 20:25:40
Postat av: Eva

Vackra damer alla fem! God fortsättning!

2008-12-26 @ 23:12:22
Postat av: Pia

Härliga bilder, man ser verkligen hur vackert det var ute! Det är fint även här i Dalarna, lite snö och fruset. Sunny och jag går våra svängar varje dag,säkert två timmar. Det är bland annat det som gör livet värt att levas :)

Måste erkänna att även en ärrad-sargad typ som mig rörs till tårar av Bonde söker fru,så du är inte ensam om att bli berörd Susanne!Kanske fint också att man inte är helt förhärdad utan ser kärleken som nåt fint i livet, eller vad tror Du?!

Pia

2008-12-27 @ 00:10:04
Postat av: Pamela o Malin

Jätte kul att du vill länka till oss!! Vi är lika stolta över att få länka till dig!:)

många kramar/ Pamela, Malin o co.

2008-12-27 @ 10:28:34
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Susanne

Ja visst är det skönt att det är fruset ute, med tanke på våra kära hundar. Sen har det ju varit så vackert med sol i hela 5 dagar!



Det syns ju även på bilderna, det fina skenet! Lasse B, Eva & Amarse (vilket land kommer du från med det exotiska namnet ;-), kul att ni gillar dem!



Vad skoj att du Lasse reviderat din musiksmak en aning, kan vara åldern, kan oxå vara nåt annat...;-)



Ha det fint!

Susanne



Lite skönt för mig att få höra att inte endast jag är så fånigt lättrörd ;-)



2008-12-29 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0