Stora Stockholm, virrig mm

I helgen är det "stora" Stockholms utställningen på Älvsjömässan.
Ska ställa VargMary på lördagen, har stora förhoppningar för hon är ett riktigt stjärnämne!
Men som jag tidigare skrivit här, detta är i allra högsta grad en bedömningsgrej & det är domaren som dömer.

På söndagen är Olga anmäld i championklass.
Hon är dessvärre ej är dräktig, var nog mest för att jag såå väldigt gärna ville det, som jag ett ögoblick trodde det. Thats life...
Får se om jag åker med henne eller ej, tycker inte riktigt hon är i bästa päls.

Ibland är jag mer än lovligt virrig, har i månader trott att uts på mässan är Luciahelgen, dvs nästa helg.
Trodde att denna helg 6-7 var fri & ledig & bjöd så sent som i måndags glatt hem goda vänner på tjejkväll med mat, mys, snack, vin & övernattning på fredag. Pinsamt kan man säga att ringa & avboka rubbet två dagar senare, är det detta som brukar kallas Alzheimer light?!

Idag har jag varit jobbargubbe & även i morgon, riktigt skoj faktiskt, frisk luft & roliga gubbar att jobba med! Vem kunde ana det bara för ett par/tre månader sedan, vad vet man om livet egentligen ;-)

Hugo ringde mig på eftermiddagen.
- Mamma, kan jag ta med mig tre kompisar hem efter plugget?
- Självklart, svarade jag.
Hem kommer ett gäng bestående av tre gulliga tjejer & Hugge.
Häftigt att killar & tjejer av idag kan umgås på det viset, så var det inte då jag var 11-år.

Ha det bra!

Susanne



Kommentarer
Postat av: Pamela

Åh vad tråkigt för dig att Olga ej var dräktig,vet att du så gärna önskade det. Men den där light historien den drabbar de flesta så simma lugnt, det är ingen fara, på jobbet kallas det stress har jag hört. varma hälsningar Pamela

2008-12-03 @ 21:35:52
URL: http://noblestars.dinstudio.se
Postat av: Susanne

Ok, kanske rätt & slätt stress, hoppas det!

Susanne

2008-12-04 @ 08:26:11
Postat av: Monica W

Jag läser om Olga, jättetråkigt tycker vi med och såklart brorsan Albin här hemma hoppades på att bli morbror för första gången !! Läser att du ska till Mässan, hoppas nu på ett Championat på Mary !!Vi håller allt vi har här hemma i Rimbo för Er på lördag. Hoppas vi ses på söndag, då ska jag dit med mina vänner Irene och Greger från Vallentuna med sina Charmallygossar Blizz och Rozzo. Ska ställa Blizzponken åt dem. Har sagt att jag gör det mer än gärna så länge jag inte visar mina egna gossar.



Hoppas ni får ihop en annan tjejkväll, så tokigt det kunde bli. Mässan har ju varit runt Lucia och så är det bara. Men jag tror de förstår dig eller hur ??



Ha en bra dag och hoppas vi ses till helgen !!



Kraaam

Monica, Familj, Rex & Albin

2008-12-04 @ 08:57:15
URL: http://www.goldenfavourites.se
Postat av: Lisa

Visst är det härligt när kompisarna är av båda könen. Mina grabbar har oxå alltid haft tjejkompisar. Min stora(28 år) frågade när han var ca10: mamma kan man ha tjejkompisar?. Ja sa jag självklart jag har ju killkompisar. Jajustja blev svaret, å på den vägen är det. Hugo är ju en så charmerande kille så vem vill inte ha honom som kompis. Kram på er alla//Lisa

2008-12-04 @ 16:17:47
Postat av: Eva

Jättetrist med Olga verkligen, för att inte tala om tjekvällen! Olga är en speciell hund, snygg på ett lite annorlunda sätt. Rosa har också alltid varit snygg på ett annorlunda sätt(i mina ögon)Stark utstrålning har dom båda, precis som Hugo. Han är en toppen kille! Nu fick jag med ganska många...Kram

2008-12-04 @ 21:20:48
Postat av: Ulrika Lillan Lejonclou

Vaa! Olga såg faktiskt dräktig ut? Bred över magen med lite rosa tuttar. Så typiskt. Hugo är skön.



Kram

2008-12-05 @ 12:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0