***Juldagen***

God fortsättning till er alla!

Här hos mig igår, var vi 11 st personer, 8 hundar & 3 kissar! Mysigt & bra på alla vis.
Vi gör så att alla har med sig lite olika sorters mat & dryck = knyt.
Smart & bra sätt, då ingen behöver slita ihjäl sig i kökets regioner.
Tomten lyste med sin frånvaro, Hugo & kusinen Kajsa delade ut alla paket.
Själv fick jag bl.a en massa lotter, som jag tänkte skrapa idag. Vem vet man är kanske en förmögenhet kvinna frammåt kvällen ;-)
Hur som helst alla, såväl ung som gammal, verkade glada & nöjda!

Annars tycker jag att Juldagen är den bästa dagen i julhelgen. Inga krav bara lugnt & skönt. Långa prommenader med hundarna, läsa & kolla på  tv, käka rester & ha det skönt.
Annat var det förr i värden då man var ung, då var Juldagen den dagen man partade loss rejält på stans nöjesställen. Nu som "mogen" medborgare blir man hemma på vischan ;-)

Här kommer en fin Julsång med Jerry Williams & Moneybrother, Falling in Love
.
http://www.youtube.com/watch?v=_IuRbxiLVsY

Susanne

Så här känner jag mig nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Anette Bergman Fracasso

Låter som ni haft en härlig julafton med mycket folk och djur! Precis som jag tycker att det ska vara! Huset fullt av liv och rörelse :) Jag håller med, idag blir det mycket slappare. Mjukisdressen är på, vallat vovvar och ska äta massa choklad och gott senare idag..Ha en fortsatt fin julhelg Susanne med de dina, så hörs vi ! Kramis från oss alla

2008-12-25 @ 11:53:37
URL: http://guldklimparna.dinstudio.se
Postat av: kajsa

hej sussi :)

det vart en hel lyckad julafton tkr jag!



gå gärna in på min blogg också.

2008-12-25 @ 13:42:14
URL: http://kajsapa.blogg.se/
Postat av: Annette

Hejsan



ja visst är det skönt när det är över på något sätt!

I går Julafon fick jag Anton vid kl.14 sedan firade vi med mamma och pappa.

I morgon firar vi med min bror sabo och hans 6 barn. så mer julmat och klappar.

Tur att man har hund så man kan gå ner julmaten mellan varven hihi....



ha en trevlig fortsättning!



Kram

Annette

2008-12-25 @ 20:59:52
URL: http://www.annettesmassage.se
Postat av: Lasse O

Härlig låt! Jag har tillbringat min dag som du beskriver din, det e inte dumt alls med tid för lugn o ro.

//Lasse

2008-12-25 @ 21:35:20
Postat av: Hanna

trevlig fortsättning ! :D <3

2008-12-25 @ 21:37:07
URL: http://honhannah.blogg.se/
Postat av: Karin

"Sött och fett, men ändå gott" i kombination med chips är också fint ;)..

Skönt för alla vuxna (tror jag) när julafton är förbi. Nu ska jag upp till stallet och titta till, så inte hästarnas vatten har fryst i kylan.. Vore kul om man någon enda gång fick syn på Staffan. (Stalledräng alltså!)...



Kram Karin

2008-12-25 @ 21:45:21
Postat av: Pia

Kul och träffande bild,på mig i alla fall:) Tror knappats den passar dig, för sist jag såg dig var du smal och trimmad och det brukar du vara!:)

/Pia

2008-12-25 @ 23:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0